|
- | ::{picture imageId=20622 width=1200 }:: {FANCYTABLE( border=0, tbgc=#FFE3E3)} ~w:800 ~|~ ~w:400 |~| @#18:~~purple:__باشگاه شناسایی و پرورش استعدادها، فرصتی برای شناخت، پرورش و تأمین نیروی انسانی نخبه__~~#@ @#16:عضویت در باشگاه استعدادیابی «خانواده باهوش من» و شرکت در کارگاههای شکوفایی استعدادها و حرکت در مسیر صحیح رشد شغلی میتواند در آینده زمینهساز معرفی افراد نخبه به صاحبان صنایع و کسب وکارها شود. همچنین، «خانواده باهوش من» به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای بورسیههای تحصیلی، کمک میکند تا با بهرهگیری از ارتباط با این نوجوانان مستعد در این باشگاه، برای گزینش کاندیداهای مناسب خود اقدام کنند. همچنین ما در این باشگاه با تربیت نیروی انسانی نخبه و کارآمد و گسترش تدریجی شبکه منابع انسانی مفید و مستعد، میتوانیم شایستهترین و بهترین نیروهای حرفهای را در آینده برای کسب موقعیتهای شغلی صنایع و کسب و کارهای بزرگ و کوچک معرفی کنیم و روند استخدام نیروی انسانی نخبه و کارآمد را تسهیل بخشیم.#@ ~|~ {picture imageId=20625 width=350} {FANCYTABLE}
!کارگاههای شناسایی و پرورش استعدادها، کلید تضمین آینده شغلی فرزندان @#16:کارگاههای شناسایی و پرورش استعدادهای «خانواده باهوش من» که بر اساس مدلسازی از افراد موفق تاریخ و جوامع مختلف طراحی و برگزار میشوند فرصتی را برای مادران و پدران امروزی فراهم میکنند تا با دوراندیشی و هوشمندی نسبت به تعیین آینده شغلی فرزندانشان اقدام کنند و با شناسایی دقیق مهارتها و علاقهمندیها آنها را به سوی بهرهمندی از آیندهای روشن، موفق و پربار رهنمون سازند. کودکان با شرکت در کارگاههای شناسایی و پرورش استعدادهای «خانواده باهوش من» با طیفی گسترده از فعالیتهای جذاب علمی و هنری بهصورت کاملاً کاربردی و عملی آشنا میشوند. این کارگاهها طبق یک برنامهریزی دقیق و هدفمند برای یک __دوره هفتساله از پیشدبستان تا پایه ششم دبستان،__ بهعنوان گلچینی از حاصل خلاقیت طراحان و مخترعان جهان توسط جمعی از کارشناسان خانواده باهوش من بومیسازی و تدوین شده است. کودکان در این دوره جامع و بلندمدت بهصورت تدریجی و گامبهگام به فراگیری و کسب طیف گوناگونی از مهارتها پرداخته و با درک و لمس عملی و واقعی کار گروهی و تعامل با دیگر کودکان گروه و اساتید راهنما در گذر زمان به شناخت و درکی درست از مهارتهای دلخواه خود و در نهایت برداشتی واقعبینانه از آینده حرفهای خود دست مییابند. #@ ~~white:.~~
!__نخبگی انحصاری نیست! هر کودکی میتواند نخبه باشد__ @#16:اغلب نخبه را فردی خاص با ضریب هوشی بسیار بالا میپنداریم. شاید اگر کاشف نیروی جاذبه نیز در موقعیتی خاص قرار نمیگرفت که سیب بر سرش پرتاب شود، هرگز به نیروی گرانش پی نمیبرد. در واقع، هر انسانی که در جای درست خود قرار گرفته و از حداکثر ظرفیتهایش به درستی بهره میگیرد، از دیدگاه ما نخبه است. اگر دقیق بنگریم، یک نجار هنرمند و خلاق که استعدادهایش را به درستی کشف و محقق کرده است، نخبه به شمار میرود. چنین نخبهای هم خود راضی و خشنود است و هم جامعه خود را از توانمندیهای خویش بهرهمند میسازد. ~~white:.~~ ::{picture imageId=18826 width=300 link=magnify}:: #@. ~|~ ~|~ .
@#16:در کارگاههای شناسایی و پرورش استعدادهای «خانواده باهوش من»، هر کودک در طول دوره دبستان با شناسایی استعداد خود به رشد و تقویت آن مهارت میپردازد، سپس در طول دوره دبیرستان، بهصورت تخصصی مهارتهای خود را افزایش داده در زمان مناسب، رشته تحصیلی خود را به درستی شناسایی و برمیگزیند، از طریق بخش ارتباط با صنعت و بازار به صنایع مرتبط معرفی میشود و سرانجام آینده شغلی خود را که کلید بهرهمندی از یک زندگی سالم و خوشحال است، تضمین میکند. در این کارگاهها، کودکان طی روند یادگیری با انواع مهارتها آشنا شده و جهت انتخاب مهارت متناسب با استعداد فطری خودشان انگیزه پیدا میکنند و با قرارگیری در مسیر صحیح رشد، به یادگیری الگوهای متنوع، جذاب و خلاق می پردازند. #@ . @#16:بی تردید چنین__ فرصت مهم و سرنوشتسازی__ برای اغلب کودکان و نوآموزان ما در محیط خانواده و محیط آموزشی نونی فراهم نمیشو و اغلب والدین با روشهای دیگر و با نتایج کوتاهمدت و ناپایدار نسبت به تعیین سرنوشت آینده فرزندانشان اقدام میکنند. گروهی از پدران و مادران دلسوز و دغدغهمند، فرزندان دلبندشان را مسئول تحقق آرزوهای ازکفرفته خود میپندارند و با تلاشی دلسوزانه میکوشند فرزندانشان را به راهی رهنمون کنند که خود از پیمودن آن به هر دلیل بازماندهاند؛ اما دریغ که هیچ نسخهای را نمیتوان بدون شناسایی دقیق نشانههای منحصربه فرد هر شخص برای دیگری تجویز کرد و تضمین آینده شغلی موضوعی نیست که وابسته به آرزوها و آمال صرف باشد. برای تضمین آینده شغلی بهجای آرزوی پدر و مادر باید آرزوی نوجوان جایگزین شود و برای دستیابی به این آرزوی واقعی، راهی جز شناسایی دقیق و هدفمند استعدادهای نوجوانان نیست#@ . />. />!____ عضویت در باشگاه خانواده باهوش من____ @#16:* بستر مناسب جهت شناسایی و پرورش استعدادهای وکان و نوجوانان * کمک به رشد و تقویت مهارتهای فردی * یادگیری تخصص مرتبط با استعدادهای نوجوانان * انتخاب واضح و روشن از رشتهٔ دانشگاهی * ایجاد آینده شغلی روشن * تقویت روحیه همکاری در کار گروهی * مدیریت و هدایت ایدهها و محصولات نوآورانه * دریافت پروژه از صنایع و شرکتها و ارائه به اعضای باشگاه شکوفایی استعدادها * ایجاد بانک سرمایههای انسانی و معرفی نیروی انسانی مفید و کارآمد به صاحبان صنایع و کسب و کارها، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای بورسیه#@
~|~ ~|~ . . . @#16: یکی از مهمترین __مشلات امروز جامعهٔ ما نارضایتی شغلی__ است. اغلب افرا از شغل کنونی خود ناراضی هستند و آرزو میکنند کاش در گذشته شغل بهتری متناسب با علاقهمندیها و استعدادهایشان برمیگزیدند؛ اما شوربختانه بازگشت به گذشته میسر نیست. بهترین زمان برای برگزیدن مسیر شغلی آینده در دوران کودکی است. شاید اگر والدین بسیاری از افراد در گذشته هوشمندی و دقت بیشتری در شناسایی استعدادها و توانمندیهای کودکان خود صرف میکردند، امروز با میزان بالاتری از رضایت شغلی در جامعه روبهرو بودیم. . . ::{picture imageId=18819 width=400 link=magnify}:: ::برای دیدن تصویر بزرگتر، روی عکس ها کلیک کنید.:: . __باشگاه شناسایی و پرورش استعدادها، فرصتی برای شناخت، پرورش و تأمین نیروی انسانی نخبه__ عضویت در باشگاه استعدادیابی «خانواده باهوش من» و شرکت در کارگاههای شکوفایی استعدادها و حرکت در مسیر صحیح رشد شغلی میتواند در آینده زمینهساز معرفی افراد نخبه به صاحبان صنایع و کسب وکارها شود. همچنین، «خانواده باهوش من» به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای بورسیههای تحصیلی، کمک میکند تا با بهرهگیری از ارتباط با این نوجوانان مستعد در این باشگاه، برای گزینش کاندیداهای مناسب خود اقدام کنند. همچنین ما در این باشگاه با تربیت نیروی انسانی نخبه و کارآمد و گسترش تدریجی شبکه منابع انسانی مفید و مستعد، میتوانیم شایستهترین و بهترین نیروهای حرفهای را در آینده برای کسب موقعیتهای شغلی صنایع و کسب و کارهای بزرگ و کوچک معرفی کنیم و روند استخدام نیروی انسانی نخبه و کارآمد را تسهیل بخشیم.#@ /> ::{picture imageId=18820 width=400 link=magnify}:: ::برای دیدن تصویر بزرگتر، روی عکس ها کلیک کنید.::
{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#C71585)} |
+ | {FANCYTABLE( border=0, tbgc=#FFD700 )} ~w:400 ~|~ ~w:400 ~|~ ~w:200~ |~| :: @#24: __ باشگاه خانواده باهوش من #@
@#18: [mavara-index.php?page=باشگاه+استعدادیابی|کارگاه های باشگاه استعدادیابی :]__ #@ |
|
| |
|
- | ~~:::@#18:~~white:کارگاه های استعدادیابی بالغ بر ۰۰ فعالیت هیجان انگیز در زمینه های متنوع علمی و هنری، در ۱۰۰ جلسه ۶۰ تا ۹۰ قیقه ی (هر جلسه ۴- عالیت) طراحی شده است.~~#@::~~ |
+ | @#24:''__ بصورت ضری: __''#@ |
|
| |
|
| + | @#18: اتوبان ارتش، شهرک قائم #@ |
| + | @#18: بلوار گلها، بنفشه ۲، پلاک ۲ #@ |
| + | @#18: "خانواده باهوش من" #@ |
| + | @#18: تلفن: ۲۸۴۲۸۰۲۴ - ۰۹۲۱۲۴۰۵۸۱۴ #@ |
| + |
|
| + | @#24:''__ بصورت آنلاین: __''#@ |
| + |
|
| + | ''@#28:__ {picture imageId=17996 height=50 } {picture imageId=17995 height=50} {picture imageId=18003 height=50 link=https://www.instagram.com/my_smart_family/} {picture imageId=17997 height=50 link=https://t.me/mysmartfamily} {picture imageId=17998 height=50 link=https://www.aparat.com/mysmartfamily} __#@'':: |
| + | ~|~ |
| + |
|
| + | ::@#13:* __کارگاه های ((آموزشی ارگانیک|مدل ارگانیک)) __جهت رشد استعدادهای فردی:#@ |
| + |
|
| + | @#14:__ثبت نام__ دوره های ''__((کارگاههای استعدادیابی)) |
| + |
|
| + | __''از ۵ تا ۲۰ جلسه ۶۰ دقیقه ای |
| + |
|
| + | متناسب با توان و استعداد شرکت کنندگان |
| + |
|
| + | (__فرزندان، مادران، پدران، مربیان و مدارس__). |
| + |
|
| + | __- شرکت در دوره با انتخاب روز و ساعت دلخواهتان__ |
| + |
|
| + | - برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تلفنی تماس بگیرید. |
| + | #@ :: ~|~ |
| + | {picture imageId=18760 width=400} |
| {FANCYTABLE} | | {FANCYTABLE} |
- | ::@#18: [account-browse_product.php?sort_mode=StpDiscountedPrice_desc&findWhat=StgId&find=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7&search=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88|لیست آزمایشات کارگاه های استعدادیابی عمومی] #@:: | |
|
| |
|
| + | {FANCYTABLE( border=0, tbgc=#32CD32 )} |
| + | ~w:400 ~|~ ~w:600~ |~| |
| + | ~~green:. |
| + | .~~ |
| + | . . __::::@#16:برگزاری کارگاه های مختلف در زمینه های گوناگون مانند باستان شناسی، علوم زیستی، نجوم، مهندسی رباتیک، مهندسی مخابرات، بازیافت، جامعه مجازی, هنر, نانو و غیره ...، با اهداف: |
| + | ~~green:.~~ |
| + | # شناسایی استعداد ها و تجربه های موفق برای تشکیل انجمن های آموزشی پژوهشی و فناوری |
| + | # آموزش، مشاوره و حمایت از پژوهشگران مستعد در خانواده های علاقه مند |
| + | # به ثمر رساندن ایده ها و خلاقیت ها و ارائه خدمات به پژوهشگران و خانواده های مستعد |
| + | # بررسی مشکلات فرزندان پژوهشگران، کمک به رفع آنها، تهیه امکانات و سرمایه گذاری های لازم |
| + | # تقویت ساختار علمی و فن آوری در جامعه ،رشد و تشویق جوانان خلاق |
| + | # ارتقای کیفی جایگاه علمی و پژوهشی ایرانیان و افزایش توان علمی فرهنگی خانواده ها |
| + | ~~green:. |
| + | .~~ |
| + | * مهارت ها و فعالیت های هر کارگاه بسته به موضوع مورد علاقه شرکت کنندگان و رده ی سنی آنان، متفاوت است.#@::::__ |
| + | ~|~ :: {ANIMATEPHOTOS(imageIds=18004;18005;18006;18008;18009;18010;18011;18012;18013;18014;18015 ,animationType=IMAGEFLOW)}{ANIMATEPHOTOS} |
| + | ::
|
| + | [https://as11.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/2ec7be262f9b591a765d7f410b8decfc24861887-360p.mp4|دریافت این ویدیو]:: |
| + | |~| |
| + | {FANCYTABLE} |
- | {FANCYTABLE( border=1, tbgc=#FFFAFA)} ~ ~w:300 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:300 |~| |
+ |
@#14: ::__[http://www.mysmartfamily.ir/account-browse_product.php?sort_mode=StpDiscountedPrice_desc&findWhat=StgId&find=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7&search=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88^|لیست تمام آزمایش ها] __ ---__((لیست موضوعی آزمایش ها))__ ---> __((لیست الفبایی آزمایش ها))__ :: #@
|
- | @#16:::__مهت ها و فعالیت های هر کارگاه بسته به موضوع مورد علاقه شرکت کنندگان و رده ی سنی آنان، متفاوت است. ر هر جلسه متناسب با توان و هوش آنها طراحی و ____توسط خود شرکت کننده (فرزند، مادر، پدر یا مربی)__ __انجام شده و اد ولیه، لوازم مورد نیاز یا ساخته دست ساز />خود را به منزل می برد و می تواند بارها آنها را برای اطرافین ا هم ن های خود انجام داده ____و لذت ببرن!____::__ __* بعنوان مثال ر جلسه اول ک __((کارگاه خلاقیت موم))__ ، عایت هی لم و فریحی ذیل می توند انجام شود: ** خطای دید اشیاء یا حیوانات متحر: شال ند برگ از تصاویر که جاد خطای دید یکن. ** ات موشک واقعی الکلی با شیشه آب معدنی: آیا می توان با وسایلی ساده وش رست کرد؟ ** فرار فلفل: فلفل ها از چه می ترسند و فرار می کنند ؟! اگر فلفل را روی آب بریزیم بطور یکنواخت پخش ی شود ام ... ** روشن شدن خیار شور: خیار شور هم می تواند روشن شود ! مثل لامپ! ** حباب سزی عیم: سات چن باب دل یکدیگر و حبابهای ظی چند متری ** پرواز کیس چای: چی کیسه ای را مانند یک موشک ه پرواز در آودیم...! />** گی لورین یی نونی: گوی بلورینی ساتیم ا نس یخ ا به روشنی یک لامپ__#@ |
+ | ::~~red:::@#18:که باشگاه استدادیابی و وری: "دانایی، اور عمل، خلاقیت، ژه، موش ارانیک، اا و آینده گری"
زیر ساخت شاایی و رشد اسعا ا دیابی موقی ها و رزوهی شغی ر ن و باا یه#@.::~~ :: />
|
- | ~~white:.~~ __@#16:مونه های یگر الی ها و آزمایشات برای جلست کاگاه :__ ** طای ید اشیء ی حوانات متحرک: شامل چند برگ از تصاویر که ایجاد خطای دید میکند. ** اکلنگ شمعی: به ماشای بازی شعه ها ر روی الاکلنگ معی بنینید. ** انیی: این تصاوی چنه رکت ی کنند؟ ** آتششان: آتشفانی زیبا در ظرفی کک فوران بر روی ی! ** آدمک بندباز: چگونه ی آمک مقوایی از طا بالا م رود؟ ** آسانسور نه ه برنج: برج ها ر ایع رون لوان الا یین م رفتند . ** بادک معلق: باککی که وی هو درجا ی چرخد ! ** اتا نای: کشف مشاه فسیل ای اقعی ** رف منوعی: پودری که با ب بدیل بر شده و دوباره ز خشک شدن به پودر تبدیل می و . ** پش درب لوله آزمایش: آزمایشی شیمیایی با سرکه که باعث تاب درب لوله زمایش می شود. ** خمیر بادکنکی: خودتان با خمیر بادکنک ساز، بادکنک بسازید. ** خمیر جادویی: خمیری عجیب از آرد ذرت طبیعی، با شخصیتی دوگانه، هم جامد و هم مایع !! ** درخت جادویی: یک رخت اغذی ظرف 30 دقیقه شکوفه زده و در عرض 8 ساعت مثل یک رخت کاج رشد می ک! ** ست مصنوعی: اتدا شل ست را ی بریم سپس ... ** خمیر ندان فیل: برای فیل ه می دندان درست می کنیم. ** رقص رنگها در شیر: رقص و جوشش جادویی رنگ ها در شیر ~|~ ~|~ |
+ | {FANCYTABLE(border=0)} ~w:300 ~|~ ~w:400 ~|~ ~w:300~ |~| @#13: ! 1. روشگاه های یه ای اسا ای های فکی، ابزارها... یه مکاا لام بای ید سازی اید ه آشا شن با فن وری : 1.1. نمایشگاه ا، انیه، جره رع، لا، اگهی ا 1.2. ا ای فای مای نوع کابد در ول. 1.3. هیه امکات و لوزم مورد نیاز کارگاه ها. />#@ />--- ! 2. کراه های می اگایک (رد اداد های جوان): |
- | @#16:** روزنامه سگین: وزنا ی نگین یه ای؟! ** یارو نورن: یا ر هم می وان ش شود ! مل لامپ! ** فا لفل ا: ل ه از چ ی ی تر ** گوی بلورین یخی نورای: گی وریی اختیم از جن ی ا به رنی یک لا ** یان و سک: که ا رفت؟ یوان انه: چطوری ین می ، آسار ب: ب پگونه با ی رو نور بن ها ** وتر اده هموپلار (6 فاو): یک رمیر اده، رش ی در بی، چرش ا، چ ای و ... ** موشک واعی اکی ی آب عنی: آیا می وا با وسایلی اد موشک کرد؟ ** موشک چای کیه ای: چی کیسه ای ا منن یک مشک به هوا فی ! ** میگوی جادی: دانه های یی هماد لفل که رف 24 ا نه ده و تبدی میگوی نه ی شود! ** با چوبه: ای دید، 8 تکه چوب ا طری به یکیگر م ی کنیم ک با و یی چوب ه اا میو بر عداد وبها افوده است. ** ی و : حبا های زرگی کنی. ** هاوکرات با CD :CD روی اف و دن نع چ متر مانند هاور کرافت یتاد جاجا شد. ** ووگرم بدی: یک تیر س ی در هوا !#@__#@ |
+ | @#13:در زمینه ای گونگون ماد یر علی ر زندگی مهتهای ملی در جار و کب وکار، جتما، ریا ی و الم اتا شاسی، ج زیست شناسی، انو و رواتیک یه 2.1. ایجاد بسترشناسایی و رشد استعدادای جاعه. />2.2. وزش تجرب های موفق و مایت ازجوانن متعد. />2.3. کارگرهی به ثمر رسان ایده ها و خلایت ا. 2.4. تی امکان و سریه ار ای ا. #@ --- @#13: />! 5. ینده ی، سای: 5.1. مه نبه ند! ، جذب و بوسی یروهی خبه نت و بار 5.2. شتیبای فکری و میریتی ایده ها و گ ای />5.3. ذب سرمایه ذاری، هایت ایده ها، دیرن یده />5.4. ید به مول: می ی تجا ی، قتصا و ولید />#@ ~|~ ::{picture imageId=16477 width=400}:: />::{picture imageId=16478 width=400}:: ~|~ ! 3. کار گروه ها اجن های صی می – هنگی @#13: />یک محی پژوشی برای یادگیر ید داد و ل افکار و ایه ها ین استعدادهای وان و مخصصین ... 3.1. انم های ی آموزش اایک تبادل اندیشه ها />3.2. شکیل یم ها، تد اید ها، ربا ب ن و بازار 3.3. ایجاد زیرساخت ن ری تولید ان نی و هنی. 3.4. ج ری و به مر اندن ایده ها و حقیقات یمه کره. 3.5. مره آموزش تبا روای حیق و لق ا. #@ --- ! 4. جشنواه و پژوهش: @#13: یک محی پژوهی برای یدگیری، یاد داد و تبادل افکر و ایده ه ی استعدادای جوان و مین ... 3.1. انمن های خصصی، آموزش ارگانک ل اندیه ها 3.2. تشکیل تیم ها، تول اید ها، ارتباط با صنعت و بازار 3.3. ای یرساخت فن آوری ولید داش فنی فهنگی. 3.4. جمع وی ه ثمر رساندن ایده ها و تیات یمه کا. 3.5. شاور و موش تبدل روشهای تیق لق ر. />#@ |
| {FANCYTABLE} | | {FANCYTABLE} |
- | {PRODUCTINFO(productCode=2002002001)} | |
- | {PRODUCTINFO} | |
- | ::{picture imageId=20624 width=1200 }:: ::{picture imageId=20620 width=1200 }:: |
+ | ::{FANCYTABLE(border=0)} ~W:400 ~|~ ~W:600~ |~| {PRODUCTINFO(productCode= 1000000151107)} {PRODUCTINFO}
~|~ {PRODUCTINFO(productCode= 1000000151398)} {PRODUCTINFO} {FANCYTABLE}::
|