نام کاربر
رمز ورود
برو انصراف
         0

تفاوت با نگارش: 36

Lines: 1-124Lines: 1-130
-::{picture imageId=20622 width=1200 }::


{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#FFFAFA)}
~w:300 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:300 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:300 |~|
+{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#FFD700 )}
~w:400 ~|~ ~w:400 ~|~ ~w:200~ |~| />:: @#24: __ باشگاه خانواده باهوش من #@


@#18: [mavara-index.php?page=باشگاه+استعدادیابی|کارگاه های باشگاه استعدادیابی :]__ #@


@#24:''__ بصورت حضوری: __''#@


@#18: اتوبان ارتش، شهرک قائم #@
@#18: بلوار گلها، بنفشه ۲، پلاک ۲ #@
@#18: "خانواده باهوش من" #@
@#18: تلفن: ۲۸۴۲۸۰۲۴ - ۰۹۲۱۲۴۰۵۸۱۴ #@


@#24:''__ بصورت آنلاین: __''#@


''@#28:__ {picture imageId=17996 height=
50 } {picture imageId=17995 height=50} {picture imageId=18003 height=50 link=https://www.instagram.com/my_smart_family/} {picture imageId=17997 height=50 link=https://t.me/mysmartfamily} {picture imageId=17998 height=50 link=https://www.aparat.com/mysmartfamily} __#@''::
~|~ />

::@#13:* __کارگاه های ((آموزشی ارگانیک|مدل ارگانیک)) __جهت رشد استعدادهای فردی:#@


@#14:__ثبت نام__ دوره های ''__((کارگاه‌های استعدادیابی))


__''از ۵ تا ۲۰ جلسه ۶۰ دقیقه ای


متناسب با توان و استعداد شرکت کنندگان


(__فرزندان، مادران، پدران، مربیان و مدارس__).


__- شرکت در دوره با انتخاب روز و ساعت دلخواهتان__


- برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تلفنی تماس بگیرید.
#@ ::
~|~
-!کارگاه‌های شناسایی و پرورش استعدادها،
کلید تضمین آینده شغلی فرزندان
@#16:کارگاه‌های شناسایی و پرورش استعدادهای «خانواده باهوش من» که بر اساس مدل‌سازی از افراد موفق تاریخ و جوامع مختلف طراحی و برگزار می‌شوند فرصتی را برای مادران و پدران امروزی فراهم می‌کنند تا با دوراندیشی و هوشمندی نسبت به تعیین آینده شغلی فرزندانشان اقدام کنند و با شناسایی دقیق مهارت‌ها و علاقه‌مندی‌ها آن‌ها را به سوی بهره‌مندی از آینده‌ای روشن، موفق و پربار رهنمون سازند.
کودکان با شرکت در کارگاه‌های شناسایی و پرورش استعدادهای «خانواده باهوش من» با طیفی گسترده از فعالیت‌های جذاب علمی و هنری به‌صورت کاملاً کاربردی و عملی آشنا می‌شوند.
این کارگاه‌ها طبق یک برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برای یک __دوره هفت‌ساله از پیش‌دبستان تا پایه ششم دبستان،__ به‌عنوان گلچینی از حاصل خلاقیت طراحان و مخترعان جهان توسط جمعی از کارشناسان خانواده باهوش من بومی‌سازی و تدوین شده است. کودکان در این دوره جامع و بلندمدت به‌صورت تدریجی و گام‌به‌گام به فراگیری و کسب طیف گوناگونی از مهارت‌ها پرداخته و با درک و لمس عملی و واقعی کار گروهی و تعامل با دیگر کودکان گروه و اساتید راهنما در گذر زمان به شناخت و درکی درست از مهارت‌های دلخواه خود و در نهایت برداشتی واقع‌بینانه از آینده حرفه‌ای خود دست می‌یابند. #@
~~white:.~~

!__نخبگی انحصاری نیست!
هر کودکی می‌تواند نخبه باشد__
@#16:اغلب نخبه را فردی خاص با ضریب هوشی بسیار بالا می‌پنداریم. شاید اگر کاشف نیروی جاذبه نیز در موقعیتی خاص قرار نمی‌گرفت که سیب بر سرش پرتاب شود، هرگز به نیروی گرانش پی‌ نمی‌برد. در واقع، هر انسانی که در جای درست خود قرار گرفته و از حداکثر ظرفیت‌هایش به درستی بهره می‌گیرد، از دیدگاه ما نخبه است. اگر دقیق بنگریم، یک نجار هنرمند و خلاق که استعدادهایش را به درستی کشف و محقق کرده است، نخبه به شمار می‌رود. چنین نخبه‌ای هم خود راضی و خشنود است و هم جامعه خود را از توانمندی‌های خویش بهره‌مند می‌سازد.
~~white:.~~
::
{picture imageId=18826 width=300 link=magnify}::
#@. ~|~ ~|~
.

@#16:در کارگاه‌های شناسایی و پرورش استعدادهای «خانواده باهوش من»، هر کودک در طول دوره دبستان با شناسایی استعداد خود به رشد و تقویت آن مهارت‌ می‌پردازد، سپس در طول دوره دبیرستان، به‌صورت تخصصی مهارت‌های خود را افزایش داده در زمان مناسب، رشته تحصیلی خود را به درستی شناسایی و برمی‌گزیند، از طریق بخش ارتباط با صنعت و بازار به صنایع مرتبط معرفی می‌شود و سرانجام آینده شغلی خود را که کلید بهره‌مندی از یک زندگی سالم و خوشحال است، تضمین می‌کند. در این کارگاه‌ها، کودکان طی روند یادگیری با انواع مهارت‌ها آشنا شده و جهت انتخاب مهارت متناسب با استعداد فطری خودشان انگیزه پیدا می‌کنند و با قرارگیری در مسیر صحیح رشد، به یادگیری الگوهای متنوع، جذاب و خلاق می پردازند. #@
.
@#16:بی تردید چنین__ فرصت مهم و سرنوشت‌سازی__ برای اغلب کودکان و نوآموزان ما در محیط خانواده و محیط آموزشی کنونی فراهم نمی‌شود و اغلب والدین با روش‌های دیگر و با نتایج کوتاه‌مدت و ناپایدار نسبت به تعیین سرنوشت آینده فرزندانشان اقدام می‌کنند. گروهی از پدران و مادران دلسوز و دغدغه‌مند، فرزندان دلبندشان را مسئول تحقق آرزوهای ازکف‌رفته خود می‌پندارند و با تلاشی دلسوزانه می‌کوشند فرزندانشان را به راهی رهنمون کنند که خود از پیمودن آن به هر دلیل بازمانده‌اند؛ اما دریغ که هیچ نسخه‌ای را نمی‌توان بدون شناسایی دقیق نشانه‌های منحصربه فرد هر شخص برای دیگری تجویز کرد و تضمین آینده شغلی موضوعی نیست که وابسته به آرزوها و آمال صرف باشد. برای تضمین آینده شغلی به‌جای آرزوی پدر و مادر باید آرزوی نوجوان جایگزین شود و برای دستیابی به این آرزوی واقعی، راهی جز شناسایی دقیق و هدفمند استعدادهای نوجوانان نیست#@
.
.
!____ عضویت در باشگاه خانواده باهوش من____
@#16:* بستر مناسب جهت شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان
* کمک به رشد و تقویت مهارت‌های فردی
* یادگیری تخصص مرتبط با استعدادهای نوجوانان
* انتخاب واضح و روشن از رشتهٔ دانشگاهی
* ایجاد آینده شغلی روشن
* تقویت روحیه همکاری در کار گروهی
* مدیریت و هدایت ایده‌ها و محصولات نوآورانه
* دریافت پروژه از صنایع و شرکت‌ها و ارائه به اعضای باشگاه شکوفایی استعدادها
* ایجاد بانک سرمایه‌های انسانی و معرفی نیروی انسانی مفید و کارآمد به صاحبان صنایع و کسب و کارها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای بورسیه#@

~|~ ~|~
.
.
.
@#16: یکی از مهم‌ترین __مشکلات امروز جامعهٔ ما نارضایتی شغلی__ است. اغلب افراد از شغل کنونی خود ناراضی هستند و آرزو می‌کنند کاش در گذشته شغل بهتری متناسب با علاقه‌مندی‌ها و استعدادهایشان برمی‌گزیدند؛ اما شوربختانه بازگشت به گذشته میسر نیست. بهترین زمان برای برگزیدن مسیر شغلی آینده در دوران کودکی است. شاید اگر والدین بسیاری از افراد در گذشته هوشمندی و دقت بیشتری در شناسایی استعدادها و توانمندی‌های کودکان خود صرف می‌کردند، امروز با میزان بالاتری از رضایت شغلی در جامعه روبه‌رو بودیم.
.
.
::{picture imageId=18819 width=400 link=magnify}::
::برای دیدن تصویر بزرگتر، روی عکس ها کلیک کنید.::
.
__باشگاه شناسایی و پرورش استعدادها،
فرصتی برای شناخت، پرورش و تأمین
نیروی انسانی نخبه__
عضویت در باشگاه استعدادیابی «خانواده باهوش من» و شرکت در کارگاه‌های شکوفایی استعدادها و حرکت در مسیر صحیح رشد شغلی می‌تواند در آینده زمینه‌ساز معرفی افراد نخبه به صاحبان صنایع و کسب وکارها شود. همچنین، «خانواده باهوش من» به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای بورسیه‌های تحصیلی، کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از ارتباط با این نوجوانان مستعد در این باشگاه، برای گزینش کاندیداهای مناسب خود اقدام کنند. همچنین ما در این باشگاه با تربیت نیروی انسانی نخبه و کارآمد و گسترش تدریجی شبکه منابع انسانی مفید و مستعد، می‌توانیم شایسته‌ترین و بهترین نیروهای حرفه‌ای را در آینده برای کسب موقعیت‌های شغلی صنایع و کسب و کارهای بزرگ و کوچک معرفی کنیم و روند استخدام نیروی انسانی نخبه و کارآمد را تسهیل بخشیم.#@

::{picture imageId=18820 width=400 link=magnify
}::
::برای دیدن تصویر بزرگتر، روی عکس ها کلیک کنید.::
+{picture imageId=18760 width=400}
 {FANCYTABLE} {FANCYTABLE}
-{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#C71585)}  
-
 
-~~:::@#18:~~white:کارگاه های استعدادیابی، بالغ بر ۵۰۰ فعالیت هیجان انگیز در زمینه های متنوع علمی و هنری، در ۱۰۰ جلسه ۶۰ تا ۹۰ دقیقه ای (هر جلسه ۴-۶ فعالیت) طراحی شده است.~~#@::~~ 
 
 
 +{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#32CD32 )}
 +~w:400 ~|~ ~w:600~ |~|
 +~~green:.
 +.~~
 +. . __::::@#16:برگزاری کارگاه های مختلف در زمینه های گوناگون مانند باستان شناسی، علوم زیستی، نجوم، مهندسی رباتیک، مهندسی مخابرات، بازیافت، جامعه مجازی, هنر, نانو و غیره ...، با اهداف:
 +~~green:.~~
 +# شناسایی استعداد ها و تجربه های موفق برای تشکیل انجمن های آموزشی پژوهشی و فناوری
 +# آموزش، مشاوره و حمایت از پژوهشگران مستعد در خانواده های علاقه مند
 +# به ثمر رساندن ایده ها و خلاقیت ها و ارائه خدمات به پژوهشگران و خانواده های مستعد
 +# بررسی مشکلات فرزندان پژوهشگران، کمک به رفع آنها، تهیه امکانات و سرمایه گذاری های لازم
 +# تقویت ساختار علمی و فن آوری در جامعه ،رشد و تشویق جوانان خلاق
 +# ارتقای کیفی جایگاه علمی و پژوهشی ایرانیان و افزایش توان علمی فرهنگی خانواده ها
 +~~green:.
 +.~~
 +* مهارت ها و فعالیت های هر کارگاه بسته به موضوع مورد علاقه شرکت کنندگان و رده ی سنی آنان، متفاوت است.#@::::__
 +~|~ :: {ANIMATEPHOTOS(imageIds=18004;18005;18006;18008;18009;18010;18011;18012;18013;18014;18015 ,animationType=IMAGEFLOW)}{ANIMATEPHOTOS}
 + ::
 +[https://as11.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/2ec7be262f9b591a765d7f410b8decfc24861887-360p.mp4|دریافت این ویدیو]::
 +|~|
 {FANCYTABLE} {FANCYTABLE}
-::@#18: [account-browse_product.php?sort_mode=StpDiscountedPrice_desc&findWhat=StgId&find=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7&search=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88|لیست آزمایشات کگ های استادیابی مومی] #@:: +


@#14: ::__[http://www.mysmartfamily.ir/account-browse_product.php?sort_mode=StpDiscountedPrice_desc&findWhat=StgId&find=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7&search=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88^|لیست تمام آزمایش ها] __ ---__((لیست مووی زایش ها))__ ---> __((لیست لفایی زمایش ها))__ :: #@
 
 
-{FANCYTABLE( border=1, tbgc=#FFFAFA)}
~ ~w:300 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:300 |~|
+::~~red:::@#18:شبکه باشگاه استعدادیابی و فن آوری: "دانایی، باور، عمل، خلاقیت، پژوهش، آموزش ارگانیک، اقتصاد و آینده نگری"

زیر ساخت شناسایی و رشد استعدادها تا دستیابی به موفقیت ها و آرزوهای شغلی در صنعت و بازار آینده#@.::~~
:: />
-@#16:::__مهارت ها و فعالیت های هر کارگاه بسته به موضوع مورد علاقه
شرکت کنگا ده ی نی ان متفاوت اس. در هر جلسه متناسب با
وان و هوش آنها طراحی ____توسط خود شرک کننه زند، مادر، ر
ی ربی)__ __اجام د و موا اولیه، لوازم مور نیاز یا اخته دست ساز
خود ر
ا به منزل می برد ی تواند بارا آنها برای اطرافیان ی م ن های
خود انجام داده ____ ل ببرند!____::__
__* بعنو
ان مثال جلسه ول ک __((کرگاه لیت عمومی))__ ، فعالی
ه لمی و تیحی یل می تواد انجام شود:
** طای دید شیا یا حیانات تحرک: شال چند برگ از تصایر که ایاد طای دید میکند.
** ساخت م
وشک واقعی الکلی با یه معدی: ی می ون با وسایلی ساده موشک درست کرد؟
** فار فلفل: فلفل ها از چه می ترسد و فرار می کنند ؟! اگر لفل را وی آب بریزیم بطور یکوات خش می شود اما ...
**
رون شدن خیا ور: خیار شر هم می تواند روشن شود ! مثل لامپ!
** حبا سازی عظیم: ساختن ن حباب داخ یکدیگر و حبابهای ظیم چند متری
** پر
واز کیه چای: چای کیسه ای را مانند یک موشک به پرواز در آوردیم...!
** گوی بلورین یی نوانی: وی لورینی سیم ا ج یخ ا به روشنی یک لامپ__#@
+{FANCYTABLE(border=0)}
~w
:300 ~|~ ~w:400 ~|~ ~w:300~ |~| />@#13:
! 1. فرگا ی نجی ا اساب بای های کی بزار...
ی امکا لازم بری پیاه سازی اید ا آشنا ن با فن ی ها:
1.1. نمایاه انیه، رقه ع، علقه، لگوی لا
1.2. اده ای ناری نای نوع کا عم مولات.
1.3. هی امکاا و وا مور نیا کرگا ها. />#@ />---
! 2. کاگا های موزی ارگانیک
(رد سا ی ان):
-~~white:.~~
__
@#16:نمونه های دیگر عایت ا زیشات برای لسات کرگ :__
** خطای
دی اشیء ا حیاات حرک: امل چند برگ از تاویر که یاد خطای ی مکند.
**
الکلنگ مع: به تشای ای شعل ا ب وی لاکلنگ شی بنید.
**
نیمیشن: این تصاویر چگونه حرکت می کن
** آتشفشان: آتشفشانی یبا در فی کوچک فورن وی میز! />** دمک ن: چونه یک دک مقوایی ز طناب بالا می د؟
** آساسو نه های برج: برج ا ر مای ون لیوان بالا وپایین می فتند .
** بادکنک معلق: بادکنکی که روی هوا و رجا می چرخد !
**
استان ناسی: ک مشاده فیل های اقعی
** ر مصنوعی: ودری ک با آب تبدیل ب ر ده و واره س از خشک شد به پودر تبدیل می شود .
** رش درب لوله ای: مایی یمیایی با سرکه که باث پتاب ب لوله میش ی و.
** خم
یر بادکنکی: خوتا ا خمیر ادکنک ز، بادکک بسازی.
** می جادیی: خیری جیب از آرد ذرت طبی با شخصیتی دوگانه، هم جامد و ه مایع !!
** خ ادویی: ی خت کاذی ر 30 دقیقه کوفه ده در عرض 8 سات مل یک درخت کاج شد می کند!
** دت مصعی: ابتدا شک دست را می بریم پس ...
**
یر دنان فل: ای فیل ها می دندا درست می کنیم.
** رق
ص رنگها در شیر: رقص و وشش جادیی ن ها در شیر ~|~ ~|~

@#16:** روزنامه نگین: رونم به این نگیی یده اید؟!
** یرشور ورانی: خیار ور هم می تواند ون شود ! مثل لامپ!
**
فرار لفل ها: لفل ها ز چه چیزی ی تسند
**
ی لوین یخی نورانی: گوی ورینی ساختیم ن ی م ه رونی یک لاپ />** لیوان و سکه: سکه کجا رفت لیان اونه: چوی ای نم ری سا ب: آب پگونه بالا می ود و سانو برنج ه
** م
وتو اد ولار (6 د مفو): یک میچر ساد، پخش سی دور طری چخش آهنربا رخش باطری ...
** موشک وای اکلی با شیش آب معدی: ی ی توا ا وایی ساد شک ست کرد؟
** موشک چای کی ای: ای کیه ای را ا یک موک ه و بفرتید !
** م
یگوی جادویی: دانه ای یی همانند فلفل که ر 24 ساعت زنده شده تدیل ه میگوی ند می شوند!
** ندبان چوبها: خی دید، 8 ک چو را طوری یکگر متل ی کیم که پیاپی چب ها حساس مشود ر تدا چوبها وده شده است.
** نی
و حبا: حبا های ی درست کنید. />** هورکرافت با CD :CD روی طح اف و دن مانع چ متر مانند هاور کت، یتاد جاجا شد.
** هووگم س بدی: یک تیر دی در هوا !#@__#@
+@#13:در زمینه های گناگن اند یر ملی ر دی، ارتی ملی
در تارت و ک وکا، اماع تیا علی سالم />بان شا نم یست شناسی، نانو و روباتیک یه
2.1. ایاد رنیی و شد ددای ام.
2.2. آوش ربه های وق مای جوانان متعد.
2.3. کاروه به مر سانن ای ا لاقیت ا.
2.4. یه اکاات ریه اری های از. />#@ />--- />@#13:
! 5. آیده ی ای ازی: />5.1. همه نخبه ان! ب و ویه یوهی نخ ر ن بازر
5.2. پتیای کری و میریی ایده ها و فرهگ سازی
5.3. رمایه گای دای یده ا میران ینده
5.4. ایده ه محص: دیری لید، اری سای اتصاد و وید />#@ ~|~
::{picture imageId=16477 width=400}::
::{picture imageId=16478 width=400}:: />~|~
! 3. کار گ
روه ه و نم های خصصی عمی – فهنگی
@#13: />یک می ژوهشی برای یادگیری یاد دن و تبادل افکار اید ها ی استدای ون و متخصصین ...
3.1.
انن های ی مو ارگنیک، تباد انیه ها />3.2. تکل تی ا ول اید ه، ار ا و بازار />3.3. ایاد یرسا فن وری تولی اش ی و رگی. />3.4. جم وی و ه مر رساند ید ه و قیق نمه ار.
3.5. مشا آم تباد وهای تحیق خ ر.
#@ />--- />! 4. شنواه و ژ: />@#13:
یک می ژوهی بری یادگری یاد دادن ادل افکر ایده ها بی استددهای جون متخصصین ...
3.1. انمن های تخی، وش ارگیک، تادل ادیشه ها
3.2. تش
کی تیم ه اید ها، رتا با ت و باا />3.3. اید زیرساخت فن وری تولی انش فنی و فنگی. />3.4. جمع وی ه ثمر رساندن ایده ها و یقات ی کا.
3.5. مشاوره و آو تبدل روشهای تیق و ق ر. />#@
 {FANCYTABLE} {FANCYTABLE}
-{PRODUCTINFO(productCode=2002002001)} 
-{PRODUCTINFO} 
-::{picture imageId=20624 width=1200 }::
::{picture imageId=20620 width=1200 }::
+
::{FANCYTABLE(border=0)}
~W:400 ~|~ ~W:600~ |~|
{PRODUCTINFO(productCode= 1000000151107)} {PRODUCTINFO}

~|~ {PRODUCTINFO(productCode
= 1000000151398)} {PRODUCTINFO}
{FANCYTABLE
}::

تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 پنج‌شنبه 07 مرداد 1400 [08:04]   50   مهدی سالم      جاری 
 سه‌شنبه 14 بهمن 1399 [08:50]   49   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 دوشنبه 13 بهمن 1399 [11:40]   48   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 دوشنبه 13 بهمن 1399 [11:18]   47   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 شنبه 11 بهمن 1399 [04:41]   46   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 شنبه 11 بهمن 1399 [04:38]   45   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:31]   44   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:25]   43   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:20]   42   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:17]   41   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:57]   40   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:46]   39   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:34]   38   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:28]   37   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:18]   36   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 یکشنبه 23 شهریور 1399 [09:11]   35   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 23 شهریور 1399 [07:25]   34   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 چهارشنبه 19 شهریور 1399 [05:32]   33   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [11:45]   32   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [07:37]   31   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [06:01]   30   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [05:33]   29   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [05:20]   28   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [07:16]   27   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [07:12]   26   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [05:35]   25   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [05:20]   24   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 شنبه 15 شهریور 1399 [12:02]   23   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 02 شهریور 1399 [15:50]   22   مهدی سالم      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 31 تیر 1399 [07:54]   21   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 یکشنبه 08 تیر 1399 [16:51]   20   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 [17:10]   19   نورصالحی      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 [17:09]   18   نورصالحی      v  c  d  s 
 شنبه 22 خرداد 1395 [10:43]   17   نورصالحی      v  c  d  s 
 شنبه 22 خرداد 1395 [10:38]   16   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 04 اسفند 1394 [10:51]   15   نورصالحی      v  c  d  s 
 چهارشنبه 06 آبان 1394 [07:16]   14   نورصالحی      v  c  d  s 
 دوشنبه 04 آبان 1394 [10:07]   13   نورصالحی      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [07:34]   12   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [06:54]   11   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [06:52]   10   مهدی سالم      v  c  d  s 
 چهارشنبه 29 مهر 1394 [11:34]   9   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 28 مهر 1394 [12:21]   8   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 28 مهر 1394 [12:15]   7   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 14 مرداد 1393 [12:25]   6   مهدی سالم      v  c  d  s 
 شنبه 03 خرداد 1393 [09:12]   5   مهدی سالم      v  c  d  s 
 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 [07:23]   4   سپیده عرب محمدی      v  c  d  s 
 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 [07:15]   3   سپیده عرب محمدی      v  c  d  s 
 شنبه 27 اردیبهشت 1393 [13:57]   2   مهدی سالم      v  c  d  s 
 شنبه 27 اردیبهشت 1393 [13:20]   1   مهدی سالم      v  c  d  s