نام کاربر
رمز ورود
برو انصراف
         0

تفاوت با نگارش: 34

Lines: 1-115Lines: 1-130
-{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#FFFAFA)}
~w:300 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:300 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:300 |~|
+{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#FFD700 )}
~w:400 ~|~ ~w:400 ~|~ ~w:200~ |~| />:: @#24: __ باشگاه خانواده باهوش من #@


@#18: [mavara-index.php?page=باشگاه+استعدادیابی|کارگاه های باشگاه استعدادیابی :]__ #@


@#24:''__ بصورت حضوری: __''#@


@#18: اتوبان ارتش، شهرک قائم #@
@#18: بلوار گلها، بنفشه ۲، پلاک ۲ #@
@#18: "خانواده باهوش من" #@
@#18: تلفن: ۲۸۴۲۸۰۲۴ - ۰۹۲۱۲۴۰۵۸۱۴ #@


@#24:''__ بصورت آنلاین: __''#@


''@#28:__ {picture imageId=17996 height=
50 } {picture imageId=17995 height=50} {picture imageId=18003 height=50 link=https://www.instagram.com/my_smart_family/} {picture imageId=17997 height=50 link=https://t.me/mysmartfamily} {picture imageId=17998 height=50 link=https://www.aparat.com/mysmartfamily} __#@''::
~|~ />

::@#13
:* __کارگاه های ((آموزشی ارگانیک|مدل ارگانیک)) __جهت رشد استعدادهای فردی:#@


@#14:__ثبت نام__ دوره های ''__((کارگاه‌های استعدادیابی))


__''از ۵ تا ۲۰ جلسه ۶۰ دقیقه ای


متناسب با توان و استعداد شرکت کنندگان


(__فرزندان، مادران، پدران، مربیان و مدارس__).


__- شرکت در دوره با انتخاب روز و ساعت دلخواهتان__


- برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تلفنی تماس بگیرید.
#@ ::
~|~
-!کارگاه‌های شناسایی و پرورش استعدادها،
کلید تضمین آینده شغلی فرزندان
@#16:کارگاههای شایی پورش ستعدادهای «خانوا باوش من» ک بر اساس م‌سای ز راد موق ی جوام مخت احی و برگا میشند فصتی ا برای مران و پران امروزی فهم م‌کنند ا ا دانیشی و همنی نسبت ب تعیی ینه غل فزندانشان ادا کنند و با شناسایی دقیق مهات‌ها و علاقه‌مندی‌ها آ‌ه را به وی بری آینهای ون، وق و ربار رهنمون ساز.
کوکن ا شرکت در کارگاهای شناایی و پرور استعدادهی «خانواده اهوش من» با یی گسده از ایتهای ا لمی و هنی به‌صرت اً ارردی و ی ا می‌وند.
این کرگه طبق یک براه‌ریزی دیق و هدفمند برا یک __ره هفاه ا یستا ایه ششم ستان،__ به‌عنوان گلچینی از حاص ایت راحان و مخترعان هان سط جمعی از کارشاسان انوده او ن ومیی و توین ات. ککا ر این وه امع و بدت بهصورت دریی و گابه‌گا ب فاگیی و کب یف گناگونی از ات‌ها رداته و با درک و م ملی وای کار گوهی و ل با یگ کودک گه و اتید رانما در گذر زمان ب نخت درکی درست ز هارت‌ داه خو و در نهایت رداشتی وا‌بینانه از آینده حرهی خود دست می‌یابند. #@
~~white:.~~
+{picture imageId=18760 width=400} />{FANCYTABLE} />

{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#32CD32 )} />~w:400 ~|~ ~w:600~ |~|
~~green:.

.~~
. . __::::
@#16:برگزاری کارگاه های ف ر مینه های گونا ماند باستان ای و یی جوم می رایک هندی مابرا ازیاف، امه ای, ه, نن یه ...، ا ادا: />~~green:.~~ /># شناسایی اتعداد ها جربه هی رای کیل انمن های مو ژوشی و نای
# آمو مشاوره حمایت ا پژوهشگرن مستعد د خانواده هی علاقه مند
#
به ر رسنن ایده ها لایت ها و اه دمت به رن و ا های متعد
# رر کات رزندا پژوهران کمک رف ها تیه مکنت ایه ا های لاز
#
یت اختا می و ن وی در ا ، و تویق جوانان ل
#
اتی کیی ایه لمی و ژ یاا افای تون لمی فرنگی خااه ها
~~green:.
.~~
*
هات ها و لیت ای کارگه به موو مورد ه کت کندگان ی سنی ا، او است.#@::::__
~|~
:: {ANIMATEPHOTOS(imageIds=18004;18005;18006;18008;18009;18010;18011;18012;18013;18014;18015 ,animationType=IMAGEFLOW)}{ANIMATEPHOTOS}
::

[https://as11.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/2ec7be262f9b591a765d7f410b8decfc24861887-360p.mp4|
ریا این یو]:: />|~|
{FANCYTABLE}
-!__نخبگی انحصاری نیست! />هر کودکی می‌تواند نخبه باشد__
@#16:اغلب نخبه را ردی خاص با ضریب هوشی بسیر اا می‌پنریم. شاید اگر کاشف نیروی جاذبه نیز در موقعیتی خاص قرار می‌گرفت که سیب بر سرش پرتاب شد، هرگز به نیروی گانش پی‌ نمی‌برد. در واقع، هر انسانی که ر جای درست خود قرار گرفته و از حداکثر ظریت‌هایش به رستی بهره ی‌گیرد، از دیدگاه ما نخبه است. اگر دقیق بنگریم، یک نجار هنرمند و خلاق که استعدادهایش را به درستی کشف و محقق کرده است، نخبه به شمار می‌رود. چنین نبه‌ای هم خود راضی و خشنود است و هم جامعه خود را از توانمندی‌های خویش بهره‌مند می‌سازد.
~~white:.~~
::{picture imageId=18826 width=300 link=magnify}
::
#@. ~|~ ~|~
.
+

@#14: ::__[http://www.mysmartfamily.ir/account-browse_product.php?sort_mode=StpDiscountedPrice_desc&findWhat=StgId&find=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7&search=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88^|یس ام مایش ها] __ ---__((یست ووعی زایش ه))__ ---> __((یست الفبایی زمایش ها))__ :: #@

-@#16: کارگاه‌های شناسایی و پرورش استعدادهای «خانواده باهوش من»، هر وک ر طول دوره دبستان با شناسایی استعداد خود به رشد و تقویت آن مهات‌ م‌پردازد سپس در طول دره دبیرستان، ه‌صورت تخصصی مهارت‌های خود را افزایش داده در زمان مناسب، رشته تحصیلی ود را به درست شناسایی و برمی‌گزیند، از طریق بخش ارتباط با صنعت و بازار ه صناع مرتبط معرفی می‌ش و سرانجام آنده غلی خود را ک کلی هره‌مند از یک زدی سالم و خشحال است، ضمی می‌کن. ر این کارگاه‌ها، کودکان طی روند یادی با اواع مهارت‌ه آشنا شده و هت انتخاب مهارت متناسب با استعداد فطری خودشان نیزه پیدا می‌کنند و با قرارگیری در مسیر صحیح رشد، به یادگیری الگوهای متنوع، جذاب و خلاق می پردازند. #@ />.
@#16:ی تردید چنین__ فرصت مهم و سنوت‌سازی__ رای اغلب کودکان و نوآموزان م در محیط خانواده و محیط آموزشی کنونی فراهم نمی‌شود و اغلب والدین با روش‌های دیگر و با نتایج کوتاه‌مدت و ناپایدار نسبت به تعیین سرنوشت آینده فرزندانشان اقدام می‌کنند. گروهی از پران و مادران دلسوز و دغدغه‌مند، فرزندان دلبندشان را مسئول تحقق آرزوهای اکف‌رفته خود می‌پندارند و با تلاشی دلسوزانه می‌کوشند فرزدانشان را به راهی هنمون کنند که خود از پیمودن آن به هر دلیل بازاندهاند؛ اما دریغ که هیچ نسخه‌ای را نمی‌توان بدون شنسایی دیق نشانه‌های منحصربه فرد هر شخص برای دیگری تجویز کرد و تضمین آینده شغلی موضوعی نیست که وابسته به آرزوها و آمال صرف باشد. برای تضمین آینده شغلی به‌جای آرزوی پدر و مادر باید آرزوی نووان جایزین شود و برای دستیابی به این آرزوی واقعی، راهی جز شناسایی دقیق و هدفمند استعدادهای نوجوانان نیست#@
. />. />!____ عضویت در باشگاه خانواده باهوش من____
@#16
:* بستر مناسب جهت شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان
* کمک به رشد و تقویت مهارت‌های فردی />* یادگیری تخصص مرتبط با استعدادهای نوجوانان
* انتخاب واضح و روشن از رشتهٔ دانشگاهی
* ایجاد آینده شغلی روشن
* تقویت روحیه همکاری در کار گروهی
* مدیریت و هدایت ایده‌ها و محصولات نوآورانه
* دریافت پروژه از صنایع و شرکت‌ها و ارائه به اعضای باشگاه شکوفایی استعدادها
* ایجاد بانک سرمایه‌های انسانی و معرفی نیروی انسانی مفید و کارآمد به صاحبان صنایع و کسب و کارها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای بورسیه#@
+::~~red:::@#18:که باشگه استعدادیای و ن وری: "دانایی، باور، عم، لای، وش، م ارگانی، اتاد و ینده نگری"

یر ست ناایی و رشد استعدادها ا دستیای به موفی ها و آرزهای شی در صنعت و بازار آینده#@.::~~
::

-~|~ ~|~ />. />.
.
@#16: یکی از هم‌تری __مشلات اروز جامعهٔ ما نرضایی غلی__ اس. اغلب فراد از شغل کنونی خد ناراضی ستند و آرزو می‌کنند کاش در گذشته شغل بهتری متناسب ا لاقه‌مندی‌ها و استعدادهایشا رمی‌زیدند؛ اما شوربختانه بازگشت ب گشته میسر نیست. بهترین زمان برای برگزید مسی شغلی آینده در دوران کودکی است. شای اگر والدین بسیاری از افراد در گذشته هومندی و قت بیشتری در شناسایی ستعدادا و وانمندی‌های کدکان ود صرف م‌کردند اروز با میزان بااتری از رضایت شغلی ر جامعه روبهو ودم.
.
.
::{picture imageId=18819 width=400 link=magnify}::
::بر
ای دیدن تصویر بزرگتر، روی کس ه کلک کنی.::
.
__
اشگاه شناسایی و پرو استعدادها، />فرصتی برای شاخت، پرورش أمین
نی
ی اسانی نخبه__
ضویت در بااه استعدایابی «خانواده باهو من» و شرکت در کارگاای شکوفایی استعدادا و حرک در میر صحیح رشد غلی می‌تواند در آینده زمینه‌ساز معرفی افراد نخبه به صاحبان صنایع و کسب کاها ود. همچنین، «خانواده باهوش من» به دانشگاه‌ه و مراکز آموزش عالی و موسسا اعطای بورسیه‌های تحصیلی، کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از ارتباط با این نوجوانان مستعد در ین باشاه، برای گزینش کاندیداهی مناسب خود اقدام کنند. همچنین ما در این باشگاه با تربیت نیروی انسانی نخبه و کارآمد و گسترش تدریجی شبکه منابع انسانی مفید و مستعد، می‌توانیم شایسته‌ترین و بهترین نیروهای حرفه‌ای را در آینده برای کسب موقیت‌های شغلی صنای و سب و کارای بزرگ و کوک معرفی کنیم و روند استدام نیوی اسانی نبه و کارآد را تسهیل بخشیم.#@
+{FANCYTABLE(border=0)}
~w:300
~|~ ~w:400 ~|~ ~w:300~ |~|
@#13:
! 1. رشا های زنیه ی اساب ازی ای کر اباها... />تهی مانات زم برای یده سای ایده ه و شنا د ا ن وری ا: />1.1. نایشاه ه، انگیه، قه شرو علاقه، اگوی ا
1.2. اده سای فناوی و ایش توع کررد لم در محصوا. />1.3. هیه امکانا و لوام مورد نیا کارگاه ها. />#@ />--- />! 2. کارگاه های آموشی اانیک />(رشد استدا ای وا):
-::{picture imageId=18820 width=400 link=magnify}::
::برای دیدن تصویر بزرگتر، روی کس ها کلیک نید.::
+@#13:در زمینه های گوناگون مانند تفسیر عملی در زندگی، مهارتهای عملی
در تجارت و کسب وکار، اجتماع، تفریحات علمی و سالم
باستان شناسی، نجوم، زیست شناسی، نانو و روباتیک و غیره
2.1. ایجاد بسترشناسایی و رشد استعدادهای جامعه.
2.2. آموزش تجربه های موفق و حمایت ازجوانان مستعد.
2.3. کارگروهی، به ثمر رساندن ایده ها و خلاقیت ها.
2.4. تهیه امکانات و سرمایه گذاری های لازم.
#@
---
@#13:
! 5. آینده شغلی، تجاری سازی:
5.1. همه نخبه اند! ، جذب و بورسیه نیروهای نخبه در صنعت و بازار
5.2. پشتیبانی فکری و مدیریتی ایده ها و فرهنگ سازی
5.3. جذب سرمایه گذاری، هدایت ایده ها، مدیران آینده
5.4. ایده به محصول: مدیریت تولید، تجاری سازی، اقتصاد و تولید
#@ ~|~
::{picture imageId=16477 width=400}::
::{picture imageId
=16478 width=400}:: />~|~
! 3. کار گروه ها و انجمن های تخصصی علمی – فرهنگی
@#13
:
یک محیط پژوهشی
برای یایری، یاد دادن و تبادل افکار و ایده ها بین استعدادهای جوان و متخصصین ...
3.1. انجمن های تخصصی، آم
وزش ارگانیک، تبادل اندیشه ها
3.2. تشکیل تیم ها، تولد ایده ها، ا
رتباط با صنعت و بازار
3.3. ایجاد زیرساخت فن آوری تولید دانش فنی و فرهن
گی.
3.4. جمع آوری و به ثمر رساندن ایده ها و
تحقیقات نیمه کاره.
3.5. م
اوره و آموزش و تبادل روشها تحقیق و خلق اثر.
#@
---
! 4. جشن
واره و پژوهش:
@#13:
یک میط پژوهشی برای یادگیری، یاد دادن و تبادل افکار و ایده ها بین استعدادهای جوان و متخصصین ...
3.1. انجمن
های تخصصی، آموزش ارگانیک، تبادل اندیشه ها
3.2. تش
کیل تیم ها، تولد ایده ها، ارتباط با صنعت و بازار
3.3. ایجاد زیرساخت فن آوری تولید دانش فنی و فرهن
ی.
3.4. جمع آوری و به ثمر رسا
ندن ایده ها و تحقیقات نیمه کاره.
3.5. مشاوره و آموزش و تبادل روشهای تحقیق و خلق اثر.
#@
 {FANCYTABLE} {FANCYTABLE}
-{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#C71585)}  
-
 
-~~:::@#18:~~white:کارگاه های استعدادیابی، بالغ بر ۵۰۰ فعالیت هیجان انگیز در زمینه های متنوع علمی و هنری، در ۱۰۰ جلسه ۶۰ تا ۹۰ دقیقه ای (هر جلسه ۴-۶ فعالیت) طراحی شده است.~~#@::~~ 
-
 
-{FANCYTABLE} 
-::@#18: [account-browse_product.php?sort_mode=StpDiscountedPrice_desc&findWhat=StgId&find=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7&search=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88|لیست آزمایشات کارگاه های استعدادیابی عمومی] #@:: 
-
 
-{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#FFFAFA)}  
-~w:300 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:300 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:300 |~| 
-@#16:::__مهارت ها و فعالیت های هر کارگاه بسته به موضوع مورد علاقه 
- شرکت کنندگان و رده ی سنی آنان، متفاوت است. در هر جلسه متناسب با 
- توان و هوش آنها طراحی و ____توسط خود شرکت کننده (فرزند، مادر، پدر 
- یا مربی)__ __انجام شده و مواد اولیه، لوازم مورد نیاز یا ساخته دست ساز  
-خود را به منزل می برد و می تواند بارها آنها را برای اطرافیان یا هم سن های 
- خود انجام داده ____و لذت ببرند!____::__ 
-__* بعنوان مثال در جلسه اول یک __((کارگاه خلاقیت عمومی))__ ، فعالیت 
- های علمی و تفریحی ذیل می تواند انجام شود: 
-** خطای دید اشیاء یا حیوانات متحرک: شامل چند برگ از تصاویر که ایجاد خطای دید میکند. 
-** ساخت موشک واقعی الکلی با شیشه آب معدنی: آیا می توان با وسایلی ساده موشک درست کرد؟ 
-** فرار فلفل: فلفل ها از چه می ترسند و فرار می کنند ؟! اگر فلفل را روی آب بریزیم بطور یکنواخت پخش می شود اما ... 
-** روشن شدن خیار شور: خیار شور هم می تواند روشن شود ! مثل لامپ! 
-** حباب سازی عظیم: ساختن چند حباب داخل یکدیگر و حبابهای عظیم چند متری 
-** پرواز کیسه چای: چای کیسه ای را مانند یک موشک به پرواز در آوردیم...! 
-** گوی بلورین یخی نورانی: گوی بلورینی ساختیم از جنس یخ اما به روشنی یک لامپ__#@ 
-~~white:.~~ 
-__@#16:نمونه های دیگر فعالیت ها و آزمایشات برای جلسات کارگاه :__ 
-** خطای دید اشیاء یا حیوانات متحرک: شامل چند برگ از تصاویر که ایجاد خطای دید میکند. 
-** الاکلنگ شمعی: به تماشای بازی شعله ها بر روی الاکلنگ شمعی بنشینید. 
-** انیمیشن: این تصاویر چگونه حرکت می کنند؟ 
-** آتشفشان: آتشفشانی زیبا در ظرفی کوچک، فوران بر روی میز! 
-** آدمک بندباز: چگونه یک آدمک مقوایی از طناب بالا می رود؟ 
-** آسانسور دانه های برنج: برنج ها در مایع درون لیوان بالا وپایین می رفتند . 
-** بادکنک معلق: بادکنکی که روی هوا و درجا می چرخد ! 
-** باستان شناسی: کشف و مشاهده فسیل های واقعی 
-** برف مصنوعی: پودری که با آب تبدیل به برف شده و دوباره پس از خشک شدن به پودر تبدیل می شود . 
-** پرش درب لوله آزمایش: آزمایشی شیمیایی با سرکه که باعث پرتاب درب لوله آزمایش می شود. 
-** خمیر بادکنکی: خودتان با خمیر بادکنک ساز، بادکنک بسازید. 
-** خمیر جادویی: خمیری عجیب از آرد ذرت طبیعی، با شخصیتی دوگانه، هم جامد و هم مایع !! 
-** درخت جادویی: یک درخت کاغذی ظرف 30 دقیقه شکوفه زده و در عرض 8 ساعت مثل یک درخت کاج رشد می کند! 
-** دست مصنوعی: ابتدا شکل دست را می بریم سپس ... 
-** خمیر دندان فیل: برای فیل ها خمیر دندان درست می کنیم. 
-** رقص رنگها در شیر: رقص و جوشش جادویی رنگ ها در شیر  
-** روزنامه سنگین: روزنامه به این سنگینی دیده اید؟!
** خیارشور نورانی
: خیار شور هم می تواند روشن شود ! مثل لامپ!
** فرار فلفل ها: فلفل ها از چه چیزی می ترسند؟
** گوی بلورین یخی نورانی
: گوی بلورینی ساختیم از جنس یخ اما به روشنی یک لامپ
** لیوان آب و سکه: سکه کجا رفت؟، لیوان وارونه: چطوری این آب نمی ریزد؟، آساسور آب: آب پگونه بالا می رود و آسانسور برنج ها
** موتور ساده هموپلار
(6 مدل متفاوت): یک آرمیچر ساده، پرخش سیم بدور باطری، چرخش آهنربا، چرخش باطری و ...
** موشک واقعی الکلی با شیشه آب معدنی: آیا می توان با وسایلی ساده موشک درست کرد؟
** موشک چای کیسه ای: چای کیسه ای را مانند یک موشک به هوا بفرستید !
** میگوی جادویی: دانه های ریزی همانند فلفل که ظرف 24 ساعت زنده شده و تبدیل به میگوی زنده می شوند!
** نردبان چوبها
: خطای دید، 8 تکه چوب را طوری به یکدیگر متصل می کنیم که با سقوط پیاپی چوب ها احساس میشود بر تعداد چوبها افزوده شده است.
** نی و حباب: حباب های بزرگی درست کنید.
** هاورکرافت با CD :CD روی سطح صاف و بدون مانع تا چند متر مانند هاور کرافت، میتواند جابجا شود.
** هولوگرام سه بعدی: یک تصویر سه بعدی در هوا !#@__
{FANCYTABLE}
+::{FANCYTABLE(border=0)}
~W:400 ~|~ ~W:600~ |~|
{PRODUCTINFO(productCode= 1000000151107)} {PRODUCTINFO}

~|~ {PRODUCTINFO(productCode= 1000000151398)} {PRODUCTINFO}
{FANCYTABLE}::

-{PRODUCTINFO(productCode=2002002001)} 
-{PRODUCTINFO} 

تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 پنج‌شنبه 07 مرداد 1400 [08:04]   50   مهدی سالم      جاری 
 سه‌شنبه 14 بهمن 1399 [08:50]   49   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 دوشنبه 13 بهمن 1399 [11:40]   48   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 دوشنبه 13 بهمن 1399 [11:18]   47   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 شنبه 11 بهمن 1399 [04:41]   46   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 شنبه 11 بهمن 1399 [04:38]   45   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:31]   44   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:25]   43   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:20]   42   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:17]   41   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:57]   40   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:46]   39   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:34]   38   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:28]   37   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:18]   36   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 یکشنبه 23 شهریور 1399 [09:11]   35   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 23 شهریور 1399 [07:25]   34   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 چهارشنبه 19 شهریور 1399 [05:32]   33   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [11:45]   32   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [07:37]   31   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [06:01]   30   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [05:33]   29   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [05:20]   28   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [07:16]   27   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [07:12]   26   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [05:35]   25   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [05:20]   24   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 شنبه 15 شهریور 1399 [12:02]   23   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 02 شهریور 1399 [15:50]   22   مهدی سالم      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 31 تیر 1399 [07:54]   21   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 یکشنبه 08 تیر 1399 [16:51]   20   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 [17:10]   19   نورصالحی      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 [17:09]   18   نورصالحی      v  c  d  s 
 شنبه 22 خرداد 1395 [10:43]   17   نورصالحی      v  c  d  s 
 شنبه 22 خرداد 1395 [10:38]   16   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 04 اسفند 1394 [10:51]   15   نورصالحی      v  c  d  s 
 چهارشنبه 06 آبان 1394 [07:16]   14   نورصالحی      v  c  d  s 
 دوشنبه 04 آبان 1394 [10:07]   13   نورصالحی      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [07:34]   12   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [06:54]   11   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [06:52]   10   مهدی سالم      v  c  d  s 
 چهارشنبه 29 مهر 1394 [11:34]   9   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 28 مهر 1394 [12:21]   8   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 28 مهر 1394 [12:15]   7   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 14 مرداد 1393 [12:25]   6   مهدی سالم      v  c  d  s 
 شنبه 03 خرداد 1393 [09:12]   5   مهدی سالم      v  c  d  s 
 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 [07:23]   4   سپیده عرب محمدی      v  c  d  s 
 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 [07:15]   3   سپیده عرب محمدی      v  c  d  s 
 شنبه 27 اردیبهشت 1393 [13:57]   2   مهدی سالم      v  c  d  s 
 شنبه 27 اردیبهشت 1393 [13:20]   1   مهدی سالم      v  c  d  s