نام کاربر
رمز ورود
برو انصراف
         0

تفاوت با نگارش: 33

Lines: 1-104Lines: 1-130
-{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#FFFAFA)}
~w:300 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:300 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:300 |~|
/>!کاگاه‌های ناسایی پرورش استعدادها،
ک
ی تضمین آینده شغلی فرزندان
@#16:کاگاه‌های شناسایی و پرورش استعدادهای «ااده باهوش من» ه بر اس مدل‌سای ا افراد موفق تاریخ و جوامع مختلف طراحی و بگزار می‌شوند فرصتی برای ماران و پران امرو راهم می‌کنند تا با دوراندیشی هومن نسبت به تعیین آیه غل رزدانان ادام کنند با شناسایی دقیق مارت‌ها و لاه‌مند‌ها آن‌ها ا به وی بهره‌منی از آیندای روشن، موفق و پربار رهنمون سازند.
کودکان با شرکت در کارگاههای اسایی و پورش اتعادای «خاواد باهو من» با طیی گترده ا فعالیهای اب علمی و هنری به‌صورت کاملاً کاربردی و لی آشا می‌شوند.
این
کارگاه‌ها طبق یک نمه‌یی دقیق و هفمند برای یک __دوره هفت‌ساله از پش‌دبستان تا پاه ش دبستا،__ ه‌عنوان چیی از حاص خلاقیت طراحان و مخترعان جهان توس معی از کرشاسان خانواده باهوش من بومی‌سی و تدوین ده ت. کدان در ین دوره جا و بلندمت به‌صورت تدریجی و گاهگام ب فایری و کب طیف گونگون از مهارها رداخته و ا درک و لمس عملی و واقعی کر روهی و تعامل با یر کودکا گروه و ساتید راهنم ر گذر زمان به خت و درکی درست ا مهارت‌های دلخواه و ر نهایت باتی واقع‌بینه آین رف‌ای دست مییابند. #@
~~white:.~~
+{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#FFD700 )}
~w:400 ~|~ ~w:400 ~|~ ~w:200~ |~|
:: @#24: __ باگاه اواده باو من #@ />

@#18: [mavara-index.php?page=باگاه+استعدادیابیرگا ای باشاه اسدایای :]__ #@ />
/>@#24:''__ بورت وری: __''#@


@#18:
اوان ارش شرک قائم #@ />@#18: بلوا ه، بنه ۲، اک ۲ #@
@#18: "
اناد باهوش م" #@
@#18:
لن: ۲۸۴۲۸۰۲ - ۰۹۲۲۴۰۵۸۱۴ #@


@#24:''__
بور آناین: __''#@ />
/>''@#28:__ {picture imageId=17996 height=50 } {picture imageId=17995 height=50} {picture imageId=18003 height=50 link=https://www.instagram.com/my_smart_family/} {picture imageId=17997 height=50 link=https://t.me/mysmartfamily} {picture imageId=17998 height=50 link=https://www.aparat.com/mysmartfamily} __#@''::
~|~ />
/>::@#13:* __کارگاه های ((وشی اایک|د اگایک)) __هت رشد اتعداهای فی:#@ />
/>@#14:__ثبت نام__ دو ای ''__((کارگاه‌های ادیبی)) />
/>__''از تا ۰ س ۶۰ دی ای />
/>متناس ا ان و اسدد کت کندان

/>(__فرندا مدرا، درن، مرا و مارس__). />
/>__- رت در دره ا اناب و سات دلخواه__


-
رای کسب لاات بیتر ت ن لفی س یرید.
#@ :: ~|~
-!__نخبگی انحصاری نیست!
هر کودکی می‌تواند نخبه باشد__
@#16:اغلب نخبه را فردی خاص با ضریب هوشی بسیار بالا می‌پنداریم. شاید اگر کاشف نیروی جاذبه نیز در موقعیتی خاص قرار نمی‌گرفت که سیب بر سرش پرتاب شود، هرگز به نیروی گرانش پی‌ نمی‌برد. در واقع، هر انسانی که در جای درست خود قرار گرفته و از حداکثر ظرفیت‌هایش به درستی بهره می‌گیرد، از دیدگاه ما نخبه است. اگر دقیق بنگریم، یک نجار هنرمند و خلاق که استعدادهایش را به درستی کشف و محقق کرده است، نخبه به شمار می‌رود. چنین نخبه‌ای هم خود راضی و خشنود است و هم جامعه خود را از توانمندی‌های خویش بهره‌مند می‌سازد.
~~white:.~~
::
{picture imageId=18826 width=300 link=magnify}::
#@. ~|~ ~|~
.

@#16:در کارگاه‌های شناسایی و پرورش استعدادهای «خانواده باهوش من»، هر کودک در طول دوره دبستان با شناسایی استعداد خود به رشد و تقویت آن مهارت‌ می‌پردازد، سپس در طول دوره دبیرستان، به‌صورت تخصصی مهارت‌های خود را افزایش داده در زمان مناسب، رشته تحصیلی خود را به درستی شناسایی و برمی‌گزیند، از طریق بخش ارتباط با صنعت و بازار به صنایع مرتبط معرفی می‌شود و سرانجام آینده شغلی خود را که کلید بهره‌مندی از یک زندگی سالم و خوشحال است، تضمین می‌کند. در این کارگاه‌ها، کودکان طی روند یادگیری با انواع مهارت‌ها آشنا شده و جهت انتخاب مهارت متناسب با استعداد فطری خودشان انگیزه پیدا می‌کنند و با قرارگیری در مسیر صحیح رشد، به یادگیری الگوهای متنوع، جذاب و خلاق می پردازند. #@
.
@#16:بی تردید چنین__ فرصت مهم و سرنوشت‌سازی__ برای اغلب کودکان و نوآموزان ما در محیط خانواده و محیط آموزشی کنونی فراهم نمی‌شود و اغلب والدین با روش‌های دیگر و با نتایج کوتاه‌مدت و ناپایدار نسبت به تعیین سرنوشت آینده فرزندانشان اقدام می‌کنند. گروهی از پدران و مادران دلسوز و دغدغه‌مند، فرزندان دلبندشان را مسئول تحقق آرزوهای ازکف‌رفته خود می‌پندارند و با تلاشی دلسوزانه می‌کوشند فرزندانشان را به راهی رهنمون کنند که خود از پیمودن آن به هر دلیل بازمانده‌اند؛ اما دریغ که هیچ نسخه‌ای را نمی‌توان بدون شناسایی دقیق نشانه‌های منحصربه فرد هر شخص برای دیگری تجویز کرد و تضمین آینده شغلی موضوعی نیست که وابسته به آرزوها و آمال صرف باشد. برای تضمین آینده شغلی به‌جای آرزوی پدر و مادر باید آرزوی نوجوان جایگزین شود و برای دستیابی به این آرزوی واقعی، راهی جز شناسایی دقیق و هدفمند استعدادهای نوجوانان نیست#@
.
.
!____ عضویت در باشگاه خانواده باهوش من____
@#16:* بستر مناسب جهت شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان
* کمک به رشد و تقویت مهارت‌های فردی
* یادگیری تخصص مرتبط با استعدادهای نوجوانان
* انتخاب واضح و روشن از رشتهٔ دانشگاهی
* ایجاد آینده شغلی روشن
* تقویت روحیه همکاری در کار گروهی
* مدیریت و هدایت ایده‌ها و محصولات نوآورانه
* دریافت پروژه از صنایع و شرکت‌ها و ارائه به اعضای باشگاه شکوفایی استعدادها
* ایجاد بانک سرمایه‌های انسانی و معرفی نیروی انسانی مفید و کارآمد به صاحبان صنایع و کسب و کارها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای بورسیه#@

~|~ ~|~
.
.
.
@#16: یکی از مهم‌ترین __مشکلات امروز جامعهٔ ما نارضایتی شغلی__ است. اغلب افراد از شغل کنونی خود ناراضی هستند و آرزو می‌کنند کاش در گذشته شغل بهتری متناسب با علاقه‌مندی‌ها و استعدادهایشان برمی‌گزیدند؛ اما شوربختانه بازگشت به گذشته میسر نیست. بهترین زمان برای برگزیدن مسیر شغلی آینده در دوران کودکی است. شاید اگر والدین بسیاری از افراد در گذشته هوشمندی و دقت بیشتری در شناسایی استعدادها و توانمندی‌های کودکان خود صرف می‌کردند، امروز با میزان بالاتری از رضایت شغلی در جامعه روبه‌رو بودیم.
.
.
::{picture imageId=18819 width=400 link=magnify}::
::برای دیدن تصویر بزرگتر، روی عکس ها کلیک کنید.::
.
__باشگاه شناسایی و پرورش استعدادها،
فرصتی برای شناخت، پرورش و تأمین
نیروی انسانی نخبه__
عضویت در باشگاه استعدادیابی «خانواده باهوش من» و شرکت در کارگاه‌های شکوفایی استعدادها و حرکت در مسیر صحیح رشد شغلی می‌تواند در آینده زمینه‌ساز معرفی افراد نخبه به صاحبان صنایع و کسب وکارها شود. همچنین، «خانواده باهوش من» به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای بورسیه‌های تحصیلی، کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از ارتباط با این نوجوانان مستعد در این باشگاه، برای گزینش کاندیداهای مناسب خود اقدام کنند. همچنین ما در این باشگاه با تربیت نیروی انسانی نخبه و کارآمد و گسترش تدریجی شبکه منابع انسانی مفید و مستعد، می‌توانیم شایسته‌ترین و بهترین نیروهای حرفه‌ای را در آینده برای کسب موقعیت‌های شغلی صنایع و کسب و کارهای بزرگ و کوچک معرفی کنیم و روند استخدام نیروی انسانی نخبه و کارآمد را تسهیل بخشیم.#@

::{picture imageId=18820 width=400 link=magnify
}::
::برای دیدن تصویر بزرگتر، روی عکس ها کلیک کنید.::
+{picture imageId=18760 width=400}
 {FANCYTABLE} {FANCYTABLE}
-{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#C71585)}  
-
 
-~~:::@#18:کارگاه های استعدادیابی، بالغ بر ۵۰۰ فعالیت هیجان انگیز در زمینه های متنوع علمی و هنری، در ۱۰۰ جلسه ۶۰ تا ۹۰ دقیقه ای (هر جلسه ۴-۶ فعالیت) طراحی شده است.#@::~~ 
 
 
 +{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#32CD32 )}
 +~w:400 ~|~ ~w:600~ |~|
 +~~green:.
 +.~~
 +. . __::::@#16:برگزاری کارگاه های مختلف در زمینه های گوناگون مانند باستان شناسی، علوم زیستی، نجوم، مهندسی رباتیک، مهندسی مخابرات، بازیافت، جامعه مجازی, هنر, نانو و غیره ...، با اهداف:
 +~~green:.~~
 +# شناسایی استعداد ها و تجربه های موفق برای تشکیل انجمن های آموزشی پژوهشی و فناوری
 +# آموزش، مشاوره و حمایت از پژوهشگران مستعد در خانواده های علاقه مند
 +# به ثمر رساندن ایده ها و خلاقیت ها و ارائه خدمات به پژوهشگران و خانواده های مستعد
 +# بررسی مشکلات فرزندان پژوهشگران، کمک به رفع آنها، تهیه امکانات و سرمایه گذاری های لازم
 +# تقویت ساختار علمی و فن آوری در جامعه ،رشد و تشویق جوانان خلاق
 +# ارتقای کیفی جایگاه علمی و پژوهشی ایرانیان و افزایش توان علمی فرهنگی خانواده ها
 +~~green:.
 +.~~
 +* مهارت ها و فعالیت های هر کارگاه بسته به موضوع مورد علاقه شرکت کنندگان و رده ی سنی آنان، متفاوت است.#@::::__
 +~|~ :: {ANIMATEPHOTOS(imageIds=18004;18005;18006;18008;18009;18010;18011;18012;18013;18014;18015 ,animationType=IMAGEFLOW)}{ANIMATEPHOTOS}
 + ::
 +[https://as11.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/2ec7be262f9b591a765d7f410b8decfc24861887-360p.mp4|دریافت این ویدیو]::
 +|~|
 {FANCYTABLE} {FANCYTABLE}
-::@#18: [account-browse_product.php?sort_mode=StpDiscountedPrice_desc&findWhat=StgId&find=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7&search=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88|لیست آزمایشات کگ های استادیابی مومی] #@:: +


@#14: ::__[http://www.mysmartfamily.ir/account-browse_product.php?sort_mode=StpDiscountedPrice_desc&findWhat=StgId&find=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7&search=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88^|لیست تمام آزمایش ها] __ ---__((لیست مووی زایش ها))__ ---> __((لیست لفایی زمایش ها))__ :: #@
 
 
-{PRODUCTINFO(productCode=2002002001)} />{PRODUCTINFO}
{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#C71585)}
+::~~red:::@#18:شبکه باشگاه استعدادیابی و فن آوری: "دانایی، باور، عمل، خلاقیت، پژوهش، آموزش ارگانیک، اقتصاد و آینده نگری"

زیر ساخت شناسایی و رشد استعدادها تا دستیابی به موفقیت ها و آرزوهای شغلی در صنعت و بازار آینده#@.::~~
::

-@#16:::__ها ها و فالیت های ر کاگاه بسته به مو ر عاقه ک کندگان و رده نی ، او اس. در ه متناب ا تان و و نها رای و ____س و رک ند (فرزند، مادر، در یا ب)__ __انجم و ا ایه، وز ور یز یا سا دست ا خ ا ه مز ی برد و می توان اره نه را برای اراین یا ه ن ای و اجام اده ____و لت رن!____::__
__* بعا د جسه و یک __((کگاه لیت عمومی))__ فای های عمی و تریی ی ی ون نجام ود:
** ای ی ایا یا یا متحک: ل چند رگ از تصاوی که ایجا خطای ید میکد.
** ساخت موشک قعی ای با شیه آب معدنی: ی می وان با ایی ساده موک درست ک
** فرا فل: فلفل ها ز می تند را م کد ! اگ فلفل را وی بیزیم و یکنواخت خش ی ود ا ...
** رو دن یر ور: یار شور ه می واند روش و ! م اپ!
** حب ازی یم: ان چد با ا یکدیگ اهای یم چند متی
** از کی چای: ای ک ای را ماد یک وک به واز در آوردی...!
** گی لوری یی ورانی: ی ویی ساختیم ا یخ م ب روشی یک __#@
+{FANCYTABLE(border=0)}
~w
:300 ~|~ ~w:400 ~|~ ~w:300~ |~|
@#13:
! 1.
روشگاه های نیره ای سباب بازی های کری، ازارها... />تهیه امکت از بری یاده ی اید ها و آشنا شدن با فن آوری ه:
1.1. نمایش
اه ها نگزه ره رع، عه، الگوهی خلاق
1.2.
سده ازی فنی نمایش تنوع کابرد لم در محصولات. />1.3. تیه امکانات و وزم مود نیاز کارگاه ها. />#@
---
! 2. ک
رگاه هی آموزشی رگایک
(رشد ا
سعداد هی جون): />
@#13:
ر مینه های نن مانند تفسیر عملی در زندگی، مهارها علی
در تجارت کب وکار اجماع، فیحات عمی و سا
ب
اتا شاسی، جوم زیست شاسی، انو و رواتیک غیه />2.1. ایجاد بسترشنایی رشد استدای امه. />2.2. آمزش تجرب ای موفق و حمایت ازجوانن متعد.
2.3. ک
ارگروهی ه مر رساندن ایده ها و لای ها. />2.4. تهی مکانات سرمایه گری های ازم.
#@
---
@#13:
! 5.
ینده شغلی تری ازی:
5.1. اند! جذب بورسیه نیوای نه صعت و زار
5.2.
شتیانی کری و دیریی ید و فهن ای
5.3. جذب مایه ذاری هدای ایده ها مدیران ی
5.4.
ایه به محول: مییت تلید، جاری سازی، اقتصاد و تولی />#@ ~|~
::{picture imageId=16477 width=400}::
::{picture imageId=16478 width=400}::
~|~
! 3.
کار گروه ها و انمن های خصصی علمیهنی
@#13: />یک یط هشی برای یدگیی یاد ادن و تبادل اکر و اید ها بین استعدادهای جون و متین ...
3.1. ان های خصصی، آموزش اراک تدل اندیش ا
3.2.
شکیل تیم ها تد یده ها ارتباط ا نت و بزار
3.3. ا
ی زیرساخت ن آری ولید دا فنی و فرهنگی.
3.4. جمع آوری و مر رساندن یه ه و حقیقات نیمه کاره.
3.5. م
شاوره آموش و تبادل روشای حقیق و لق اثر.
#@
---
! 4. شار و پژوهش:
@#13: />یک محی پژوهی بای یگیی، یا ادن بال فکا ایده ه بی تعداهای ون و متصصین ...
3.1. ان های تخصصی آوزش ارانیک باد اندیشه ها />3.2. تشکیل تیم ها، تد ایده ، ارتباط با صت و بازار />3.3. ایجاد زیرساخت فن آوری تولید دانش فنی فرهنگی.
3.4. جع وری ه ثر رسان ای ها و حیقات نیمه کاه.
3.5. م
اه و موش و تباد روشای تحقیق اثر.
#@
 {FANCYTABLE} {FANCYTABLE}
-@#16:*__نمونه های دیگر فعالیت ها و آزمایشات برای جلسات کارگاه :__
** خطای دید اشیاء یا حیوانات متحرک: شامل چند برگ از تصاویر که ایجاد خطای دید میکند.
** الاکلنگ شمعی: به تماشای بازی شعله ها بر روی الاکلنگ شمعی بنشینید.
** انیمیشن: این تصاویر چگونه حرکت می کنند؟
** آتشفشان: آتشفشانی زیبا در ظرفی کوچک، فوران بر روی میز!
** آدمک بندباز
: چگونه یک آدمک مقوایی از طناب بالا می رود؟
** آسانسور دانه های برنج: برنج ها در مایع درون لیوان بالا وپایین می رفتند .
** بادکنک معلق
: بادکنکی که روی هوا و درجا می چرخد !
** باستان شناسی: کشف و مشاهده فسیل های واقعی
** برف مصنوعی: پودری که با آب تبدیل به برف شده و دوباره پس از خشک شدن به پودر تبدیل می شود .
** پرش درب لوله آزمایش: آزمایشی شیمیایی با سرکه که باعث پرتاب درب لوله آزمایش می شود.
** خمیر بادکنکی: خودتان با خمیر بادکنک ساز، بادکنک بسازید.
** خمیر جادویی: خمیری عجیب از آرد ذرت طبیعی، با شخصیتی دوگانه، هم جامد و هم مایع !!
** درخت جادویی: یک درخت کاغذی ظرف 30 دقیقه شکوفه زده و در عرض 8 ساعت مثل یک درخت کاج رشد می کند!
** دست مصنوعی: ابتدا شکل دست را می بریم سپس ...
** خمیر دندان فیل: برای فیل ها خمیر دندان درست می کنیم.
** رقص رنگها در شیر: رقص و جوشش جادویی رنگ ها در شیر
** روزنامه سنگین: روزنامه به این سنگینی دیده اید؟!
** خیارشور نورانی: خیار شور هم می تواند روشن شود ! مثل لامپ!
** فرار فلفل ها: فلفل ها از چه چیزی می ترسند؟
** گوی بلورین یخی نورانی: گوی بلورینی ساختیم از جنس یخ اما به روشنی یک لامپ
** لیوان آب و سکه: سکه کجا رفت؟، لیوان وارونه: چطوری این آب نمی ریزد؟، آساسور آب: آب پگونه بالا می رود و آسانسور برنج ها
** موتور ساده هموپلار
(6 مدل متفاوت): یک آرمیچر ساده، پرخش سیم بدور باطری، چرخش آهنربا، چرخش باطری و ...
** موشک واقعی الکلی با شیشه آب معدنی: آیا می توان با وسایلی ساده موشک درست کرد؟
** موشک چای کیسه ای
: چای کیسه ای را مانند یک موشک به هوا بفرستید !
** میگوی جادویی: دانه های ریزی همانند فلفل که ظرف 24 ساعت زنده شده و تبدیل به میگوی زنده می شوند!
** نردبان چوبها: خطای دید، 8 تکه چوب را طوری به یکدیگر متصل می کنیم که با سقوط پیاپی چوب ها احساس میشود بر تعداد چوبها افزوده شده است.
** نی و حباب: حباب های بزرگی درست کنید.
** هاورکرافت با CD :CD روی سطح صاف و بدون مانع تا چند متر مانند هاور کرافت، میتواند جابجا شود.
** هولوگرام سه بعدی: یک تصویر سه بعدی در هوا !#@#@
+



::{FANCYTABLE(border=0)}
~W:400 ~|~ ~W:600~ |~|
{PRODUCTINFO(productCode= 1000000151107)} {PRODUCTINFO}

~|~ {PRODUCTINFO(productCode= 1000000151398)} {PRODUCTINFO}
{FANCYTABLE}::



تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 پنج‌شنبه 07 مرداد 1400 [08:04]   50   مهدی سالم      جاری 
 سه‌شنبه 14 بهمن 1399 [08:50]   49   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 دوشنبه 13 بهمن 1399 [11:40]   48   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 دوشنبه 13 بهمن 1399 [11:18]   47   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 شنبه 11 بهمن 1399 [04:41]   46   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 شنبه 11 بهمن 1399 [04:38]   45   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:31]   44   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:25]   43   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:20]   42   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:17]   41   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:57]   40   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:46]   39   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:34]   38   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:28]   37   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:18]   36   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 یکشنبه 23 شهریور 1399 [09:11]   35   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 23 شهریور 1399 [07:25]   34   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 چهارشنبه 19 شهریور 1399 [05:32]   33   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [11:45]   32   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [07:37]   31   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [06:01]   30   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [05:33]   29   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [05:20]   28   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [07:16]   27   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [07:12]   26   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [05:35]   25   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [05:20]   24   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 شنبه 15 شهریور 1399 [12:02]   23   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 02 شهریور 1399 [15:50]   22   مهدی سالم      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 31 تیر 1399 [07:54]   21   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 یکشنبه 08 تیر 1399 [16:51]   20   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 [17:10]   19   نورصالحی      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 [17:09]   18   نورصالحی      v  c  d  s 
 شنبه 22 خرداد 1395 [10:43]   17   نورصالحی      v  c  d  s 
 شنبه 22 خرداد 1395 [10:38]   16   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 04 اسفند 1394 [10:51]   15   نورصالحی      v  c  d  s 
 چهارشنبه 06 آبان 1394 [07:16]   14   نورصالحی      v  c  d  s 
 دوشنبه 04 آبان 1394 [10:07]   13   نورصالحی      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [07:34]   12   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [06:54]   11   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [06:52]   10   مهدی سالم      v  c  d  s 
 چهارشنبه 29 مهر 1394 [11:34]   9   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 28 مهر 1394 [12:21]   8   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 28 مهر 1394 [12:15]   7   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 14 مرداد 1393 [12:25]   6   مهدی سالم      v  c  d  s 
 شنبه 03 خرداد 1393 [09:12]   5   مهدی سالم      v  c  d  s 
 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 [07:23]   4   سپیده عرب محمدی      v  c  d  s 
 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 [07:15]   3   سپیده عرب محمدی      v  c  d  s 
 شنبه 27 اردیبهشت 1393 [13:57]   2   مهدی سالم      v  c  d  s 
 شنبه 27 اردیبهشت 1393 [13:20]   1   مهدی سالم      v  c  d  s