نام کاربر
رمز ورود
برو انصراف
         0

تفاوت با نگارش: 26

Lines: 1-109Lines: 1-130
-{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#FFFAF0)}
~w:250 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:250 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:250 |~|
/>!کاگاه‌های ناسایی پرورش استعدادها،
ک
ی تضمین آینده شغلی فرزندان
@#16:کاگاه‌های شناسایی و پرورش استعدادهای «ااده باهوش من» ه بر اس مدل‌سای ا افراد موفق تاریخ و جوامع مختلف طراحی و بگزار می‌شوند فرصتی برای ماران و پران امرو راهم می‌کنند تا با دوراندیشی هومن نسبت به تعیین آیه غل رزدانان ادام کنند با شناسایی دقیق مارت‌ها و لاه‌مند‌ها آن‌ها ا به وی بهره‌منی از آیندای روشن، موفق و پربار رهنمون سازند.
کودکان با شرکت در کارگاههای اسایی و پورش اتعادای «خاواد باهو من» با طیی گترده ا فعالیهای اب علمی و هنری به‌صورت کاملاً کاربردی و لی آشا می‌شوند.
این
کارگاه‌ها طبق یک نمه‌یی دقیق و هفمند برای یک __دوره هفت‌ساله از پش‌دبستان تا پاه ش دبستا،__ ه‌عنوان چیی از حاص خلاقیت طراحان و مخترعان جهان توس معی از کرشاسان خانواده باهوش من بومی‌سی و تدوین ده ت. کدان در ین دوره جا و بلندمت به‌صورت تدریجی و گاهگام ب فایری و کب طیف گونگون از مهارها رداخته و ا درک و لمس عملی و واقعی کر روهی و تعامل با یر کودکا گروه و ساتید راهنم ر گذر زمان به خت و درکی درست ا مهارت‌های دلخواه و ر نهایت باتی واقع‌بینه آین رف‌ای دست مییابند. #@
.
+{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#FFD700 )}
~w:400 ~|~ ~w:400 ~|~ ~w:200~ |~|
:: @#24: __ باگاه اواده باو من #@ />

@#18: [mavara-index.php?page=باگاه+استعدادیابیرگا ای باشاه اسدایای :]__ #@ />
/>@#24:''__ بورت وری: __''#@


@#18:
اوان ارش شرک قائم #@ />@#18: بلوا ه، بنه ۲، اک ۲ #@
@#18: "
اناد باهوش م" #@
@#18:
لن: ۲۸۴۲۸۰۲ - ۰۹۲۲۴۰۵۸۱۴ #@


@#24:''__
بور آناین: __''#@ />
/>''@#28:__ {picture imageId=17996 height=50 } {picture imageId=17995 height=50} {picture imageId=18003 height=50 link=https://www.instagram.com/my_smart_family/} {picture imageId=17997 height=50 link=https://t.me/mysmartfamily} {picture imageId=17998 height=50 link=https://www.aparat.com/mysmartfamily} __#@''::
~|~ />
/>::@#13:* __کارگاه های ((وشی اایک|د اگایک)) __هت رشد اتعداهای فی:#@ />
/>@#14:__ثبت نام__ دو ای ''__((کارگاه‌های ادیبی)) />
/>__''از تا ۰ س ۶۰ دی ای />
/>متناس ا ان و اسدد کت کندان

/>(__فرندا مدرا، درن، مرا و مارس__). />
/>__- رت در دره ا اناب و سات دلخواه__


-
رای کسب لاات بیتر ت ن لفی س یرید.
#@ :: ~|~
-!__نخبگی انحصاری نیست!
هر کودکی می‌تواند نخبه باشد__
@#16:اغلب نخبه را فردی خاص با ضریب هوشی بسیار بالا می‌پنداریم. شاید اگر کاشف نیروی جاذبه نیز در موقعیتی خاص قرار نمی‌گرفت که سیب بر سرش پرتاب شود، هرگز به نیروی گرانش پی‌ نمی‌برد. در واقع، هر انسانی که در جای درست خود قرار گرفته و از حداکثر ظرفیت‌هایش به درستی بهره می‌گیرد، از دیدگاه ما نخبه است. اگر دی نریم، یک نار هنرمند و خلاق که استعدادهایش را به درستی کشف و محقق کرده است، نخبه به شمار می‌رود. نین نخبه‌ای هم خو راضی و خشنود است و هم جامعه خو را از توانمندی‌های خویش بهره‌مند می‌سازد.

#@. ~|~ ~|~
.
.
@#16:در کارگاه‌های ش
ناسایی و پرورش استعدادهای «خانواده باهوش من»، هر کودک در طول دوره دبستان با شناسای استعداد خود به رشد و تقویت آن مهارت‌ می‌پردازد، سپس در طول دوره دبیرستان، به‌صورت تخصصی مهارت‌های خود را افزایش داده در زمان مناسب، رشته تحصیلی ود را به درست شنسایی و برمی‌گزیند، از طری بخش ارتباط با صنعت و بازار به صنایع مرتبط معرفی می‌شود و سرانجام آینده شغلی خود را که کلید بهره‌مندی ا یک ندگ سالم و خوشحال است، تضمین می‌کند. در این کارگاه‌ها، کودکان طی روند یدگیری با انواع مهارت‌ها آشنا شده و جهت انتخاب مهارت متناسب با استداد فطر ودشان انگیزه پیدا ی‌کنن و ا قارگیری در میر صحیح رشد، به یادگیری الگوهای متنوع، جذاب و خلاق می پردازند. #@
@#16:ب
ی تردید چنین__ فرصت مهم و سرنوشت‌سازی__ برای اغلب کودکان و نوآموزان ما در محیط خانواده و محیط آموزشی کنونی فراهم نمی‌شود و اغلب والدین با روش‌های گر و با نتایج کوتاه‌مدت و ناایدار نسبت به تعیین سرنوشت آینده فرزندانان اقدام می‌کنند. گروهی ا پان و مادران دلسوز و دغدغه‌مند، فرزندان دلبندشان را مسئول تقق آروهای ازکف‌رفته خود می‌پندارند و با تلاشی دلسوزانه می‌کوشند فرزدانشان را به راهی هنمون کنن که خود از پیمودن آن به هر دلیل بازمانه‌اند؛ اما دریغ ک هی نسخهای ا نمی‌تون بدون شناسایی دی شانه‌های نحصربه فرد ر شخص برای دیگری تجویز کد و تضمی ینده شل مووی نیست که وابسته به آرزوها و مال صرف باشد. برای تضمین آینده شغلی به‌جای آرزوی پدر و در باید آرزوی نوجوان جایگزین شود و برای دستیابی به این آرزوی واقعی، راهی جز شناسایی دقیق و هدفمند استعدادهای نوجوانان نیست#@
.
.
!____ عضویت
در باشگاه خانواده باهوش من____
@#16:* بستر مناسب جهت شناس
ایی و پرورش استعدادای کدکا نووانان
* کمک به شد و تقویت مهارت‌های فردی
* یادگیری تخصص مرتبط با ا
ستعدادهای نوجوانان
* انتخاب واضح و روشن از رشتهٔ
دانشگاهی
*
ایجاد آینده شغلی روشن
* تقویت روحی
ه همکاری در کار گروهی />* میریت هدایت ایده‌ها و محصولات نوآورانه
*
ریافت پروژه صایع و شرکت‌ها و ارائه به اعضای باشگا شوفایی استعداده
* ایجا
بانک سرمایه‌های انسانی و مرفی نیروی انسانی مفید و کارآمد به صاحبان صنایع و کسب و کارها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعای بورسیه#@

~|~ ~|~
.
.
@
#16: یکی مهم‌ین __مشکلات اروز جاهٔ ما نارضایتی شغی__ است. اغب اراد از شغل نونی خو ناراضی هستن و آرزو می‌کند کاش ر گذشته غ هتری مناسب با عاقه‌من‌ها و استعدادهایشا رمی‌زیدند؛ اما شوربختانه بازگشت ب گذشته میسر نیست. بهترین زمان برای برگین مسیر شغلی آینده در دوران کودکی است. شاید اگر والدین بسیاری از اراد در گذشت هوشمندی و دقت بیشتری در شناسایی ستعداها و انمندی‌های کودکان خود صرف می‌کردند، مروز با میزان بالاتری از رضایت شغلی در جامعه وبهرو ودیم.
.
.
::{picture imageId=18819 width=400 link=magnify}::
::برای دید
تویر زرگتر، روی عکس ها کلیک کنید.::
.
__باشگ
اه شناسایی و پرش استعدادا،
فرصتی ری شاخت، پرورش و تأمین
ن
یری نسانی نخبه__
عضویت در باش
گاه استعدادیابی «خانواده باوش ن» و شرکت در کارگا‌های شکوفایی استعدادا و رکت در ی صحیح رشد شغلی می‌تواند ر آیده زمینه‌ساز معرفی افراد نخبه به صاحبان صنایع و سب وکارها شو. همچنن «خانواده باهو من» به دانگه‌ها و راکز آموزش عالی و موسسات اعطای بورسیه‌های تحصیی کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از ارتباط با این نوجوانان مستعد در این باشگاه، برای گزینش کاندیداهای مسب خو اقدام کند. همچنین ما در ین باشاه ا تربیت یروی اسانی نخبه و کرآمد و سترش تدریجی شبکه منابع انسانی مفید و مستع، می‌توانیم شایسته‌ترین و بهترین نیروهای حرفه‌ای را در آینده برای کسب وقعیت‌های غلی صنایع کب و کارها بزرگ و کوچک مرفی کنیم و وند استخدام نیروی انسانی نخبه و کارآمد را تسهیل بخشیم.#@

::{picture imageId=18820 width=400 link=magnify}::
::رای یدن تصوی بزرتر روی عکس ها کلیک کنید.::
+{picture imageId=18760 width=400} />{FANCYTABLE} />

{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#32CD32 )}
~w:400 ~|~ ~w:600~ |~| />~~green:. />.~~ />. . __::::@#16:برگزاری کارگاه های مخت در مینه های گوناون مانند باستان شناسی علوم زیستی، نوم، هندسی ربایک، مهندی مخابرات، ازیا امه مجازی, هنر, نانو و غیره ...، با اهدا: />~~green:.~~ /># شناایی اداد ها و تره های موف برای کیل انمن های موشی ژشی فاوری /># مش، موره و مایت از پژوگران مستعد در خانواده های عا ن
# به مر رساندن ایده ها و اقیت ها و اراه ات به وهران و انواده های مستع
# ی مشکلات رزان ژشگران کک ه نا، تهی مانات سرمایه گری های لاز /># تویت ساتا می و فن وری در جامعه ،رد تویق وانان ا
# رای کیی ایگاه علمی و ژوشی ایرایا و یش توان می فرهنگی خانواده ه
~~green:.
.~~
*
مها ها و عالیت های کارگاه بسته به مو مرد اه رت کنندان و رده ی سی نا، مفوت است.#@::::__
~|~ :: {ANIMATEPHOTOS(imageIds=18004;18005;18006;18008;18009;18010;18011;18012;18013;18014;18015 ,animationType=IMAGEFLOW)}{ANIMATEPHOTOS}
::

[https://as11.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/2ec7be262f9b591a765d7f410b8decfc24861887-360p.mp4|ریافت ین ویدو]::
|~|
 {FANCYTABLE} {FANCYTABLE}
 
 
-::@#18:کارگاه ای استعدادیابی، اغ ۵۰۰ عالی هیجان اگی ر زمی هی منو علمی و هنی در ۱۰۰ جلسه ۶۰ تا ۹۰ دیقه ی (ه لسه ۴-۶ فالیت) احی شده است.#@:: +@#14: ::__[http://www.mysmartfamily.ir/account-browse_product.php?sort_mode=StpDiscountedPrice_desc&findWhat=StgId&find=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7&search=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88^|یست ما ای ها] __ ---__((ی مضی می ها))__ ---> __((ی لفایی مایش ها))__ :: #@
 
 
-::@#18: [account-browse_product.php?sort_mode=StpDiscountedPrice_desc&findWhat=StgId&find=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7&search=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88|یست آایات ارگا های استعدادیابی موی] #@:: +
::~~red:
::@#18:شبکه باشگا استعدادیابی و فن آوی: "داایی باور، عمل، خلاقیت، پوهش، آموزش ارگایک، اقتصاد و آینده نگری"

زیر ساخت شناس
ایی و رشد استعدادها تا دستیابی ه موقیت ها و آرزوهای شغلی در صنعت و بازار آینده#@.::~~
::
 
 
 {FANCYTABLE(border=0)} {FANCYTABLE(border=0)}
-{PRODUCTINFO(productCode=2002002001)}
{PRODUCTINFO}
~|~
+~w:300 ~|~ ~w:400 ~|~ ~w:300~ |~|
@#13:
! 1. فروشگاه های زنجیره ای اسباب بازی های فکری، ابزارها...
تهیه امکانات لازم برای پیاده سازی ایده ها و آشنا شدن با فن آوری ها:
1.1. نمایشگاه ها، انگیزه، جرقه شروع، علاقه، الگوهای خلاق
1.2. ساده سازی فناوری و نمایش تنوع کاربرد علم در محصولات.
1.3. تهیه امکانات و لوازم مورد نیاز کارگاه ها.
#@
---
! 2. کارگاه های آموزشی ارگانیک
(رشد استعداد های جوان):
 +@#13:در زمینه های گوناگون مانند تفسیر عملی در زندگی، مهارتهای عملی
 +در تجارت و کسب وکار، اجتماع، تفریحات علمی و سالم
 +باستان شناسی، نجوم، زیست شناسی، نانو و روباتیک و غیره
 +2.1. ایجاد بسترشناسایی و رشد استعدادهای جامعه.
 +2.2. آموزش تجربه های موفق و حمایت ازجوانان مستعد.
 +2.3. کارگروهی، به ثمر رساندن ایده ها و خلاقیت ها.
 +2.4. تهیه امکانات و سرمایه گذاری های لازم.
 +#@
 +---
 +@#13:
 +! 5. آینده شغلی، تجاری سازی:
 +5.1. همه نخبه اند! ، جذب و بورسیه نیروهای نخبه در صنعت و بازار
 +5.2. پشتیبانی فکری و مدیریتی ایده ها و فرهنگ سازی
 +5.3. جذب سرمایه گذاری، هدایت ایده ها، مدیران آینده
 +5.4. ایده به محصول: مدیریت تولید، تجاری سازی، اقتصاد و تولید
 +#@ ~|~
 +::{picture imageId=16477 width=400}::
 +::{picture imageId=16478 width=400}::
 +~|~
 +! 3. کار گروه ها و انجمن های تخصصی علمی – فرهنگی
 +@#13:
 +یک محیط پژوهشی برای یادگیری، یاد دادن و تبادل افکار و ایده ها بین استعدادهای جوان و متخصصین ...
 +3.1. انجمن های تخصصی، آموزش ارگانیک، تبادل اندیشه ها
 +3.2. تشکیل تیم ها، تولد ایده ها، ارتباط با صنعت و بازار
 +3.3. ایجاد زیرساخت فن آوری تولید دانش فنی و فرهنگی.
 +3.4. جمع آوری و به ثمر رساندن ایده ها و تحقیقات نیمه کاره.
 +3.5. مشاوره و آموزش و تبادل روشهای تحقیق و خلق اثر.
 +#@
 +---
 +! 4. جشنواره و پژوهش:
 +@#13:
 +یک محیط پژوهشی برای یادگیری، یاد دادن و تبادل افکار و ایده ها بین استعدادهای جوان و متخصصین ...
 +3.1. انجمن های تخصصی، آموزش ارگانیک، تبادل اندیشه ها
 +3.2. تشکیل تیم ها، تولد ایده ها، ارتباط با صنعت و بازار
 +3.3. ایجاد زیرساخت فن آوری تولید دانش فنی و فرهنگی.
 +3.4. جمع آوری و به ثمر رساندن ایده ها و تحقیقات نیمه کاره.
 +3.5. مشاوره و آموزش و تبادل روشهای تحقیق و خلق اثر.
 +#@
 {FANCYTABLE} {FANCYTABLE}
-@#16: 
-مهارت ها و فعالیت های هر کارگاه بسته به موضوع مورد علاقه شرکت کنندگان و رده ی سنی آنان، متفاوت است. در هر جلسه متناسب با توان و هوش آنها طراحی و __توسط خود شرکت کننده (فرزند، مادر، پدر یا مربی)__ انجام شده و مواد اولیه، لوازم مورد نیاز یا ساخته دست ساز خود را به منزل می برد و می تواند بارها آنها را برای اطرافیان یا هم سن های خود انجام داده __و لذت ببرند!__ 
-* بعنوان مثال در جلسه اول یک __((کارگاه خلاقیت عمومی))__ ، فعالیت های علمی و تفریحی ذیل می تواند انجام شود: 
-** خطای دید اشیاء یا حیوانات متحرک: شامل چند برگ از تصاویر که ایجاد خطای دید میکند. 
-** ساخت موشک واقعی الکلی با شیشه آب معدنی: آیا می توان با وسایلی ساده موشک درست کرد؟ 
-** فرار فلفل: فلفل ها از چه می ترسند و فرار می کنند ؟! اگر فلفل را روی آب بریزیم بطور یکنواخت پخش می شود اما ... 
-** روشن شدن خیار شور: خیار شور هم می تواند روشن شود ! مثل لامپ! 
-** حباب سازی عظیم: ساختن چند حباب داخل یکدیگر و حبابهای عظیم چند متری 
-** پرواز کیسه چای: چای کیسه ای را مانند یک موشک به پرواز در آوردیم...! 
-** گوی بلورین یخی نورانی: گوی بلورینی ساختیم از جنس یخ اما به روشنی یک لامپ 
-*__نمونه های دیگر فعالیت ها و آزمایشات برای جلسات کارگاه :__
** خطای دید اشیاء یا حیوانات متحرک: شامل چند برگ از تصاویر که ایجاد خطای دید میکند.
** الاکلنگ شمعی: به تماشای بازی شعله ها بر روی الاکلنگ شمعی بنشینید.
** انیمیشن
: این تصاویر چگونه حرکت می کنند؟
** آتشفشان: آتشفشانی زیبا در ظرفی کوچک، فوران بر روی میز!
** آدمک بندباز
: چگونه یک آدمک مقوایی از طناب بالا می رود؟
** آسانسور دانه های برنج: برنج ها در مایع درون لیوان بالا وپایین می رفتند .
** بادکنک معلق: بادکنکی که روی هوا و درجا می چرخد !
** باستان شناسی: کشف و مشاهده فسیل های واقعی
** برف مصنوعی: پودری که با آب تبدیل به برف شده و دوباره پس از خشک شدن به پودر تبدیل می شود .
** پرش درب لوله آزمایش: آزمایشی شیمیایی با سرکه که باعث پرتاب درب لوله آزمایش می شود.
** پروانه: ساخت پروانه ای کاغذی که به پرواز در می آید.
** تولید برق از گیاهان: روشن شدن لامپ با لیمو : لامپ LED را به وسیله ی لیمو روشن کردیم .بدین شکل که ...
** شمع و خلاقیت های آن: بازی با شعله شمع و خاموش و روشن کردن آن با روش های عجیب و جذاب.
** چاپ گیاهی روی پارچه: تصویر گل بنفشه روی پارچه یا دستمال کاغذی چه زیباست ... !
** حباب سازی عظیم: ساختن چند حباب داخل یکدیگر و حبابهای عظیم چند متری
** حلقه پرنده
(ساده نرین هواپیمای دور پرواز تا 200 متر): یک هواپیما با جدیدترین پدیده کشف شده آئرودینامیک بسازید.
** خمیر بادکنکی: خودتان با خمیر بادکنک ساز، بادکنک بسازید.
** خمیر جادویی: خمیری عجیب از آرد ذرت طبیعی، با شخصیتی دوگانه، هم جامد و هم مایع !!
** درخت جادویی: یک درخت کاغذی ظرف 30 دقیقه شکوفه زده و در عرض 8 ساعت مثل یک درخت کاج رشد می کند!
** دست مصنوعی: ابتدا شکل دست را می بریم سپس ...
** خمیر دندان فیل: برای فیل ها خمیر دندان درست می کنیم.
** رقص رنگها در شیر: رقص و جوشش جادویی رنگ ها در شیر
** روزنامه سنگین: روزنامه به این سنگینی دیده اید؟!
** خیارشور نورانی: خیار شور هم می تواند روشن شود ! مثل لامپ!
** فرار فلفل ها: فلفل ها از چه چیزی می ترسند؟
** گوی بلورین یخی نورانی: گوی بلورینی ساختیم از جنس یخ اما به روشنی یک لامپ
** لیوان آب و سکه: سکه کجا رفت؟، لیوان وارونه: چطوری این آب نمی ریزد؟، آساسور آب: آب پگونه بالا می رود و آسانسور برنج ها
** موتور ساده هموپلار
(6 مدل متفاوت): یک آرمیچر ساده، پرخش سیم بدور باطری، چرخش آهنربا، چرخش باطری و ...
** موشک واقعی الکلی با شیشه آب معدنی: آیا می توان با وسایلی ساده موشک درست کرد؟
** موشک چای کیسه ای
: چای کیسه ای را مانند یک موشک به هوا بفرستید !
** میگوی جادویی: دانه های ریزی همانند فلفل که ظرف 24 ساعت زنده شده و تبدیل به میگوی زنده می شوند!
** نردبان چوبها: خطای دید، 8 تکه چوب را طوری به یکدیگر متصل می کنیم که با سقوط پیاپی چوب ها احساس میشود بر تعداد چوبها افزوده شده است.
** نی و حباب: حباب های بزرگی درست کنید.
** هاورکرافت با CD :CD روی سطح صاف و بدون مانع تا چند متر مانند هاور کرافت، میتواند جابجا شود.
** هولوگرام سه بعدی: یک تصویر سه بعدی در هوا !#@
+

::{FANCYTABLE(border=0)}
~W:400 ~|~ ~W:600~ |~|
{PRODUCTINFO(productCode= 1000000151107)} {PRODUCTINFO}

~|~ {PRODUCTINFO(productCode= 1000000151398)} {PRODUCTINFO}
{FANCYTABLE}::



تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 پنج‌شنبه 07 مرداد 1400 [08:04]   50   مهدی سالم      جاری 
 سه‌شنبه 14 بهمن 1399 [08:50]   49   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 دوشنبه 13 بهمن 1399 [11:40]   48   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 دوشنبه 13 بهمن 1399 [11:18]   47   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 شنبه 11 بهمن 1399 [04:41]   46   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 شنبه 11 بهمن 1399 [04:38]   45   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:31]   44   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:25]   43   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:20]   42   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:17]   41   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:57]   40   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:46]   39   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:34]   38   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:28]   37   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:18]   36   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 یکشنبه 23 شهریور 1399 [09:11]   35   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 23 شهریور 1399 [07:25]   34   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 چهارشنبه 19 شهریور 1399 [05:32]   33   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [11:45]   32   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [07:37]   31   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [06:01]   30   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [05:33]   29   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [05:20]   28   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [07:16]   27   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [07:12]   26   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [05:35]   25   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [05:20]   24   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 شنبه 15 شهریور 1399 [12:02]   23   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 02 شهریور 1399 [15:50]   22   مهدی سالم      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 31 تیر 1399 [07:54]   21   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 یکشنبه 08 تیر 1399 [16:51]   20   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 [17:10]   19   نورصالحی      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 [17:09]   18   نورصالحی      v  c  d  s 
 شنبه 22 خرداد 1395 [10:43]   17   نورصالحی      v  c  d  s 
 شنبه 22 خرداد 1395 [10:38]   16   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 04 اسفند 1394 [10:51]   15   نورصالحی      v  c  d  s 
 چهارشنبه 06 آبان 1394 [07:16]   14   نورصالحی      v  c  d  s 
 دوشنبه 04 آبان 1394 [10:07]   13   نورصالحی      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [07:34]   12   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [06:54]   11   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [06:52]   10   مهدی سالم      v  c  d  s 
 چهارشنبه 29 مهر 1394 [11:34]   9   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 28 مهر 1394 [12:21]   8   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 28 مهر 1394 [12:15]   7   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 14 مرداد 1393 [12:25]   6   مهدی سالم      v  c  d  s 
 شنبه 03 خرداد 1393 [09:12]   5   مهدی سالم      v  c  d  s 
 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 [07:23]   4   سپیده عرب محمدی      v  c  d  s 
 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 [07:15]   3   سپیده عرب محمدی      v  c  d  s 
 شنبه 27 اردیبهشت 1393 [13:57]   2   مهدی سالم      v  c  d  s 
 شنبه 27 اردیبهشت 1393 [13:20]   1   مهدی سالم      v  c  d  s