نام کاربر
رمز ورود
برو انصراف
         0

تفاوت با نگارش: 25

Lines: 1-108Lines: 1-130
-{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#cccc00)}
~w:250 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:250 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:250 |~|
/>!کارگاه‌های شناسایی و پرورش استعدادها،
کلید تضمین آینده شغلی فرزندان
@#16:کارگاه‌های شناسایی و پرورش استعدادهای «خانواده باهوش من» ه بر اساس مل‌سازی از اراد موفق تاریخ و جوامع مختلف طراحی و برگزار می‌شوند فرصتی را برای مادران و پدران امروزی فراهم می‌کنند تا با دوراندیشی و هوشمندی نسبت به تعیین آینده شغلی فرزندانشان اقدام کنند و با شناسایی دقیق مهارت‌ها و علاقه‌مندی‌ها آن‌ها را به سوی بهره‌مندی از آینده‌ای روشن، موفق و پربار رهنمون سازند.
کودکان با شرکت در کارگاه‌های شناسایی و پرورش استعدادهای «خانواده باهوش من» با طیفی گسترده از فعالیت‌های جذاب علمی و هنری به‌صورت کاملاً کاربردی و عملی آشنا می‌شوند.
این کارگاه‌ها طبق یک برنامه‌یزی دقیق و هدفمند برای ی __وره هفت‌ساله از پیش‌دبستن تا پایه ششم دبستان__ به‌عنوان لچینی از حاصل خلاقیت طراحان و مخترعان جهان توسط جمعی از کارشناسان خانواده باهوش من بومی‌سازی و تدوین شده است. کودکان در این دوره جامع و بلندمدت به‌صورت تدریجی و گام‌به‌گام به فراگیری و کسب یف گونگونی از مهارت‌ها پرداخته و با درک و لمس عملی و واقعی کار گروهی و تعامل با دیگر کودکان گروه و اساتید راهنما در گذر زمان به شناخت و درکی درست از مهارت‌های دلخواه خود و در نهایت برداشتی واقع‌بینانه از آینده حرفه‌ای خود دست می‌یابند. #@ />. />
!__نخبگی انحصاری نیست! /
>هر کودکی می‌تواند نخبه باشد__
@#16:اغلب نخبه را فردی خاص با ضریب هوشی بسیار بالا می‌پنداریم. شاید اگر کاشف نیروی جاذبه نیز در موقعیتی خاص قرار نمی‌گرفت که سیب بر سرش پرتاب شود، هرگز به نیروی گرانش پی‌ نمی‌برد. در واقع، هر انسانی که در جای درست خود قرار گرفته و از حداکثر ظرفیت‌هایش به درستی بهره می‌گیرد، از دیدگاه ما نخبه است. اگر دقیق بنگریم، یک نجار هنرمند و خلاق که استعدادهایش را به درستی کشف و محقق کرده است، نخبه به شمار می‌رود. چنین نخبه‌ای هم خود راضی و خشنود است و هم جامعه خود را از توانمندی‌های خویش بهره‌مند می‌سازد.
/
>#@. ~|~ ~|~
@#16:در کارگاه‌های شناسایی و پرورش استعدادهای «خانواده باهوش من»، هر کودک در طول دوره دبستان با شناسایی استعداد خود به رشد و تقویت آن مهارت‌ می‌پردازد، سپس در طول دوره دبیرستان، به‌صورت تخصصی مهارت‌های خود را افزایش داده در زمان مناسب، رشته تحصیلی خود را به درستی شناسایی و برمی‌زیند، از طریق بخش اتباط با صعت و بازار به صنایع مرتبط معرفی می‌شود و سرانجام آینده شغلی خود را که کلید بهره‌مندی از ی زنگی سالم و خوشحال است، تضمین می‌کند. در این کارگاه‌ها کودکان طی روند یادگیر با اناع مهارت‌ها آشنا شده و جهت انتخاب مهارت متناسب با استعداد فطر ودشان انگزه پیدا می‌کنند و با قرارگری در مسیر صحیح رشد، به یادگیری الگوهای متنوع، جذاب و خلاق می پرداند. #@
@#16:بی تردید چنین__ فرصت مهم و سرنوشت‌سازی__ برای اغلب کودکان و نوآموزان ما در محیط خانواده و میط آموزشی کنونی فراهم نمی‌شود و اغلب والدین با روش‌های دیگر و با نتایج کوتاه‌مدت و ناپایدار نسبت به تعیین سرنوشت آینده فرزندانشان اقدام می‌کنند. گروهی از پدران و مادران دلسوز و دغدغه‌مند، فرزندان دلبندشان را مسئول تحقق آرزوها اکف‌رفته خود م‌پندارند و با تلا دلسوانه م‌کوشند فرزندانشان را به راه رهنمون کنند که خود از پمودن آن به هر دلیل بامانده‌اند؛ اما درغ که هیچ نسخه‌ای را نمی‌توان بدون ناسایی دقیق نشانه‌ها منحصربه فرد هر شخص برا دیگری تجویز کرد و تضمین آینده شغلی موضو نیست که وابسته به آروها و آمال صرف باشد. برا تضمین آینده شغلی به‌جای آزو پدر و مادر باید آرو نوجوان جایگزین ود و برا دستاب به ان آزو واقعی، راهی جز ناسایی دقیق و هدفمند استعدادهای نوجوانان نیست#@
. /
>.
!____ عضویت در باشگاه خانواده باهوش من____

@#16:* بتر مناسب جهت ناسایی پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان
* کمک به رشد و تقویت مهارت‌های فردی />* یادگیری تخصص مرتبط با استعدادهای نوجوانان
* انتخاب واضح و روشن از رشتهٔ دانشگاهی
* ایجاد آینده شغلی روشن
* تقویت روحیه همکاری در کار گروهی />* مدیریت و هدایت ایده‌ها و محصولات نوآورانه
* دریافت پروژه از صنایع و شرکت‌ها و ارائه به اعضای باشگاه شکوفایی استعدادها
*
ایجاد انک سرمایه‌های انسانی و مفی نیروی انانی مفید کارآم به صاحبان صنایع و کسب و کره، ناه‌ها و مراک موزش علی و موسسا اعطای بریه#@ />
~|~ ~|~ /
>.
.

@#16: یکی از مهم‌ترین __مکلت اروز جامعهٔ ما نارضایتی شغلی__ است. اغلب افراد از شغل کنونی خود ناراضی هستند رزو می‌کنند کاش در گذشته شغل بهتری متناسب با علاقه‌نی‌ها و استعدادهایشان برمی‌گزیدند؛ اما شوربختانه بازگشت به گذشته میر نست. بهترن برا برگزید مسیر شغی آینده در دوران کودکی است. شاید اگر لدین سیری ز افراد در گذشته هومندی و دقت بیشتری در شناسایی استعدادها و ونمندی‌های کوکان خد صرف می‌رند، امروز با میزان بالاتری از رضایت شغلی در جامعه روبه‌رو بودیم.
. />.
.

__اه شنسای پرورش استعدادها،
فرصتی ب
رای شناخت، پورش و تأمین
نیروی
انان خبه__
عضویت د
ر باشگاه استعدادیابی «خانواده باهوش من» و شرکت در کارگه‌های شکوفایی استعدادها و رکت در مسیر صحیح رشد شغلی می‌تواند در آینده زمینه‌ساز معرفی افراد نخبه به صاحبان صنایع و کسب وکارها شود. همچنین «خانواده باهوش من» به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعای ورسیه‌های تحصیلی کک می‌کند تا با بهره‌گیری از ارتباط با این نوجوانان مستعد در این باشگاه، برای گزینش کاندیداهای مناسب و ادام کنن. همچنین ما ر ین باشگاه با تربیت نیروی نسانی نخبه و کارآمد و گسترش تدریجی شبکه منابع انسانی مفید و مستعد، ی‌تانیم شایسته‌ترین و بهترین نیروهای حرفه‌ای را در آینده برای کسب موقعیت‌های شغلی صنایع و کسب و کارهای بزرگ و کوچک معرفی کنیم و روند استخدام نیروی انسانی نخبه و کارآمد را تسهیل بخشیم.#@
. />.

::{picture imageId=1881 width=500 link=magnify}
:: />::برای دیدن تصویر بزرگتر، روی عکس ها کلیک کنید.::
+{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#FFD700 )}
~w:400 ~|~ ~w:400 ~|~ ~w:200~ |~|
:: @#24: __ باشگا خانواده باهوش من #@


@#18: [mavara-index.php?page=باگاه+استدادیابی|کارگاه های بگاه استعدادیابی :]__ #@


@#24:''__ بصورت حضوری: __''#@


@#18: اتوبان ارتش، شهر قا #@ />@#18: بلوار گلها، بنشه ، پلاک ۲ #@
@#18: "خانواده اهوش من" #@ />@#18: تلفن: ۲۲۲۴ - ۹۲۱۲۴۱۴ #@


@#24:''__ بورت ناین: __''#@


''@#28:__ {picture imageId=17996 height=50 } {picture imageId=17995 height=50} {picture imageId=18003 height=50 link=https://www.instagram.com/my_smart_family/} {picture imageId=17997 height=50 link=https://t.me/mysmartfamily} {picture imageId=17998 height=50 link=https://www.aparat.com/mysmartfamily} __#@''::
~|~


::@#13:* __کارگاه های ((موی اگانیک|مد ارانیک)) __ه د اعاهای ری:#@


@#14:__ت ام__ دوره ی ''__((کارگاه‌ی استعدادیابی)) />

__''
از ۵ ت ۰ دیه ای />
/>نس ا تون و استعداد ک کندگان


(__فندان، ادران، پران، ربیان و مدار__). />
/>__- رکت در دوره با انخاب روز و ساع لاهتان__ />
/>- برای کسب اا یشتر و بت نام تنی تماس بگیرید.
#@ :: ~|~
 +{picture imageId=18760 width=400}
 +{FANCYTABLE}
 +
 +{FANCYTABLE( border=0, tbgc=#32CD32 )}
 +~w:400 ~|~ ~w:600~ |~|
 +~~green:.
 +.~~
 +. . __::::@#16:برگزاری کارگاه های مختلف در زمینه های گوناگون مانند باستان شناسی، علوم زیستی، نجوم، مهندسی رباتیک، مهندسی مخابرات، بازیافت، جامعه مجازی, هنر, نانو و غیره ...، با اهداف:
 +~~green:.~~
 +# شناسایی استعداد ها و تجربه های موفق برای تشکیل انجمن های آموزشی پژوهشی و فناوری
 +# آموزش، مشاوره و حمایت از پژوهشگران مستعد در خانواده های علاقه مند
 +# به ثمر رساندن ایده ها و خلاقیت ها و ارائه خدمات به پژوهشگران و خانواده های مستعد
 +# بررسی مشکلات فرزندان پژوهشگران، کمک به رفع آنها، تهیه امکانات و سرمایه گذاری های لازم
 +# تقویت ساختار علمی و فن آوری در جامعه ،رشد و تشویق جوانان خلاق
 +# ارتقای کیفی جایگاه علمی و پژوهشی ایرانیان و افزایش توان علمی فرهنگی خانواده ها
 +~~green:.
 +.~~
 +* مهارت ها و فعالیت های هر کارگاه بسته به موضوع مورد علاقه شرکت کنندگان و رده ی سنی آنان، متفاوت است.#@::::__
 +~|~ :: {ANIMATEPHOTOS(imageIds=18004;18005;18006;18008;18009;18010;18011;18012;18013;18014;18015 ,animationType=IMAGEFLOW)}{ANIMATEPHOTOS}
 + ::
 +[https://as11.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/2ec7be262f9b591a765d7f410b8decfc24861887-360p.mp4|دریافت این ویدیو]::
 +|~|
 {FANCYTABLE} {FANCYTABLE}
 
 
-::@#18:کارگاه ای استعدادیابی، اغ ۵۰۰ عالی هیجان اگی ر زمی هی منو علمی و هنی در ۱۰۰ جلسه ۶۰ تا ۹۰ دیقه ی (ه لسه ۴-۶ فالیت) احی شده است.#@:: +@#14: ::__[http://www.mysmartfamily.ir/account-browse_product.php?sort_mode=StpDiscountedPrice_desc&findWhat=StgId&find=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7&search=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88^|یست ما ای ها] __ ---__((ی مضی می ها))__ ---> __((ی لفایی مایش ها))__ :: #@
 
 
-::@#18: [account-browse_product.php?sort_mode=StpDiscountedPrice_desc&findWhat=StgId&find=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7&search=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88|یست آایات ارگا های استعدادیابی موی] #@:: +
::~~red:
::@#18:شبکه باشگا استعدادیابی و فن آوی: "داایی باور، عمل، خلاقیت، پوهش، آموزش ارگایک، اقتصاد و آینده نگری"

زیر ساخت شناس
ایی و رشد استعدادها تا دستیابی ه موقیت ها و آرزوهای شغلی در صنعت و بازار آینده#@.::~~
::
 
 
 {FANCYTABLE(border=0)} {FANCYTABLE(border=0)}
-{PRODUCTINFO(productCode=2002002001)}
{PRODUCTINFO}
~|~
+~w:300 ~|~ ~w:400 ~|~ ~w:300~ |~|
@#13:
! 1. فروشگاه های زنجیره ای اسباب بازی های فکری، ابزارها...
تهیه امکانات لازم برای پیاده سازی ایده ها و آشنا شدن با فن آوری ها:
1.1. نمایشگاه ها، انگیزه، جرقه شروع، علاقه، الگوهای خلاق
1.2. ساده سازی فناوری و نمایش تنوع کاربرد علم در محصولات.
1.3. تهیه امکانات و لوازم مورد نیاز کارگاه ها.
#@
---
! 2. کارگاه های آموزشی ارگانیک
(رشد استعداد های جوان):
 +@#13:در زمینه های گوناگون مانند تفسیر عملی در زندگی، مهارتهای عملی
 +در تجارت و کسب وکار، اجتماع، تفریحات علمی و سالم
 +باستان شناسی، نجوم، زیست شناسی، نانو و روباتیک و غیره
 +2.1. ایجاد بسترشناسایی و رشد استعدادهای جامعه.
 +2.2. آموزش تجربه های موفق و حمایت ازجوانان مستعد.
 +2.3. کارگروهی، به ثمر رساندن ایده ها و خلاقیت ها.
 +2.4. تهیه امکانات و سرمایه گذاری های لازم.
 +#@
 +---
 +@#13:
 +! 5. آینده شغلی، تجاری سازی:
 +5.1. همه نخبه اند! ، جذب و بورسیه نیروهای نخبه در صنعت و بازار
 +5.2. پشتیبانی فکری و مدیریتی ایده ها و فرهنگ سازی
 +5.3. جذب سرمایه گذاری، هدایت ایده ها، مدیران آینده
 +5.4. ایده به محصول: مدیریت تولید، تجاری سازی، اقتصاد و تولید
 +#@ ~|~
 +::{picture imageId=16477 width=400}::
 +::{picture imageId=16478 width=400}::
 +~|~
 +! 3. کار گروه ها و انجمن های تخصصی علمی – فرهنگی
 +@#13:
 +یک محیط پژوهشی برای یادگیری، یاد دادن و تبادل افکار و ایده ها بین استعدادهای جوان و متخصصین ...
 +3.1. انجمن های تخصصی، آموزش ارگانیک، تبادل اندیشه ها
 +3.2. تشکیل تیم ها، تولد ایده ها، ارتباط با صنعت و بازار
 +3.3. ایجاد زیرساخت فن آوری تولید دانش فنی و فرهنگی.
 +3.4. جمع آوری و به ثمر رساندن ایده ها و تحقیقات نیمه کاره.
 +3.5. مشاوره و آموزش و تبادل روشهای تحقیق و خلق اثر.
 +#@
 +---
 +! 4. جشنواره و پژوهش:
 +@#13:
 +یک محیط پژوهشی برای یادگیری، یاد دادن و تبادل افکار و ایده ها بین استعدادهای جوان و متخصصین ...
 +3.1. انجمن های تخصصی، آموزش ارگانیک، تبادل اندیشه ها
 +3.2. تشکیل تیم ها، تولد ایده ها، ارتباط با صنعت و بازار
 +3.3. ایجاد زیرساخت فن آوری تولید دانش فنی و فرهنگی.
 +3.4. جمع آوری و به ثمر رساندن ایده ها و تحقیقات نیمه کاره.
 +3.5. مشاوره و آموزش و تبادل روشهای تحقیق و خلق اثر.
 +#@
 {FANCYTABLE} {FANCYTABLE}
-@#16: 
-مهارت ها و فعالیت های هر کارگاه بسته به موضوع مورد علاقه شرکت کنندگان و رده ی سنی آنان، متفاوت است. در هر جلسه متناسب با توان و هوش آنها طراحی و __توسط خود شرکت کننده (فرزند، مادر، پدر یا مربی)__ انجام شده و مواد اولیه، لوازم مورد نیاز یا ساخته دست ساز خود را به منزل می برد و می تواند بارها آنها را برای اطرافیان یا هم سن های خود انجام داده __و لذت ببرند!__ 
-* بعنوان مثال در جلسه اول یک __((کارگاه خلاقیت عمومی))__ ، فعالیت های علمی و تفریحی ذیل می تواند انجام شود: 
-** خطای دید اشیاء یا حیوانات متحرک: شامل چند برگ از تصاویر که ایجاد خطای دید میکند. 
-** ساخت موشک واقعی الکلی با شیشه آب معدنی: آیا می توان با وسایلی ساده موشک درست کرد؟ 
-** فرار فلفل: فلفل ها از چه می ترسند و فرار می کنند ؟! اگر فلفل را روی آب بریزیم بطور یکنواخت پخش می شود اما ... 
-** روشن شدن خیار شور: خیار شور هم می تواند روشن شود ! مثل لامپ! 
-** حباب سازی عظیم: ساختن چند حباب داخل یکدیگر و حبابهای عظیم چند متری 
-** پرواز کیسه چای: چای کیسه ای را مانند یک موشک به پرواز در آوردیم...! 
-** گوی بلورین یخی نورانی: گوی بلورینی ساختیم از جنس یخ اما به روشنی یک لامپ 
-*__نمونه های دیگر فعالیت ها و آزمایشات برای جلسات کارگاه :__
** خطای دید اشیاء یا حیوانات متحرک: شامل چند برگ از تصاویر که ایجاد خطای دید میکند.
** الاکلنگ شمعی: به تماشای بازی شعله ها بر روی الاکلنگ شمعی بنشینید.
** انیمیشن
: این تصاویر چگونه حرکت می کنند؟
** آتشفشان: آتشفشانی زیبا در ظرفی کوچک، فوران بر روی میز!
** آدمک بندباز
: چگونه یک آدمک مقوایی از طناب بالا می رود؟
** آسانسور دانه های برنج: برنج ها در مایع درون لیوان بالا وپایین می رفتند .
** بادکنک معلق: بادکنکی که روی هوا و درجا می چرخد !
** باستان شناسی: کشف و مشاهده فسیل های واقعی
** برف مصنوعی: پودری که با آب تبدیل به برف شده و دوباره پس از خشک شدن به پودر تبدیل می شود .
** پرش درب لوله آزمایش: آزمایشی شیمیایی با سرکه که باعث پرتاب درب لوله آزمایش می شود.
** پروانه: ساخت پروانه ای کاغذی که به پرواز در می آید.
** تولید برق از گیاهان: روشن شدن لامپ با لیمو : لامپ LED را به وسیله ی لیمو روشن کردیم .بدین شکل که ...
** شمع و خلاقیت های آن: بازی با شعله شمع و خاموش و روشن کردن آن با روش های عجیب و جذاب.
** چاپ گیاهی روی پارچه: تصویر گل بنفشه روی پارچه یا دستمال کاغذی چه زیباست ... !
** حباب سازی عظیم: ساختن چند حباب داخل یکدیگر و حبابهای عظیم چند متری
** حلقه پرنده
(ساده نرین هواپیمای دور پرواز تا 200 متر): یک هواپیما با جدیدترین پدیده کشف شده آئرودینامیک بسازید.
** خمیر بادکنکی: خودتان با خمیر بادکنک ساز، بادکنک بسازید.
** خمیر جادویی: خمیری عجیب از آرد ذرت طبیعی، با شخصیتی دوگانه، هم جامد و هم مایع !!
** درخت جادویی: یک درخت کاغذی ظرف 30 دقیقه شکوفه زده و در عرض 8 ساعت مثل یک درخت کاج رشد می کند!
** دست مصنوعی: ابتدا شکل دست را می بریم سپس ...
** خمیر دندان فیل: برای فیل ها خمیر دندان درست می کنیم.
** رقص رنگها در شیر: رقص و جوشش جادویی رنگ ها در شیر
** روزنامه سنگین: روزنامه به این سنگینی دیده اید؟!
** خیارشور نورانی: خیار شور هم می تواند روشن شود ! مثل لامپ!
** فرار فلفل ها: فلفل ها از چه چیزی می ترسند؟
** گوی بلورین یخی نورانی: گوی بلورینی ساختیم از جنس یخ اما به روشنی یک لامپ
** لیوان آب و سکه: سکه کجا رفت؟، لیوان وارونه: چطوری این آب نمی ریزد؟، آساسور آب: آب پگونه بالا می رود و آسانسور برنج ها
** موتور ساده هموپلار
(6 مدل متفاوت): یک آرمیچر ساده، پرخش سیم بدور باطری، چرخش آهنربا، چرخش باطری و ...
** موشک واقعی الکلی با شیشه آب معدنی: آیا می توان با وسایلی ساده موشک درست کرد؟
** موشک چای کیسه ای
: چای کیسه ای را مانند یک موشک به هوا بفرستید !
** میگوی جادویی: دانه های ریزی همانند فلفل که ظرف 24 ساعت زنده شده و تبدیل به میگوی زنده می شوند!
** نردبان چوبها: خطای دید، 8 تکه چوب را طوری به یکدیگر متصل می کنیم که با سقوط پیاپی چوب ها احساس میشود بر تعداد چوبها افزوده شده است.
** نی و حباب: حباب های بزرگی درست کنید.
** هاورکرافت با CD :CD روی سطح صاف و بدون مانع تا چند متر مانند هاور کرافت، میتواند جابجا شود.
** هولوگرام سه بعدی: یک تصویر سه بعدی در هوا !#@
+

::{FANCYTABLE(border=0)}
~W:400 ~|~ ~W:600~ |~|
{PRODUCTINFO(productCode= 1000000151107)} {PRODUCTINFO}

~|~ {PRODUCTINFO(productCode= 1000000151398)} {PRODUCTINFO}
{FANCYTABLE}::



تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 پنج‌شنبه 07 مرداد 1400 [08:04]   50   مهدی سالم      جاری 
 سه‌شنبه 14 بهمن 1399 [08:50]   49   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 دوشنبه 13 بهمن 1399 [11:40]   48   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 دوشنبه 13 بهمن 1399 [11:18]   47   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 شنبه 11 بهمن 1399 [04:41]   46   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 شنبه 11 بهمن 1399 [04:38]   45   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:31]   44   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:25]   43   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:20]   42   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [10:17]   41   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:57]   40   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:46]   39   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:34]   38   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:28]   37   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 چهارشنبه 08 بهمن 1399 [09:18]   36   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 یکشنبه 23 شهریور 1399 [09:11]   35   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 23 شهریور 1399 [07:25]   34   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 چهارشنبه 19 شهریور 1399 [05:32]   33   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [11:45]   32   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [07:37]   31   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [06:01]   30   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [05:33]   29   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 دوشنبه 17 شهریور 1399 [05:20]   28   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [07:16]   27   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [07:12]   26   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [05:35]   25   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 16 شهریور 1399 [05:20]   24   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 شنبه 15 شهریور 1399 [12:02]   23   مهسا صفایی      v  c  d  s 
 یکشنبه 02 شهریور 1399 [15:50]   22   مهدی سالم      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 31 تیر 1399 [07:54]   21   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 یکشنبه 08 تیر 1399 [16:51]   20   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 [17:10]   19   نورصالحی      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 [17:09]   18   نورصالحی      v  c  d  s 
 شنبه 22 خرداد 1395 [10:43]   17   نورصالحی      v  c  d  s 
 شنبه 22 خرداد 1395 [10:38]   16   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 04 اسفند 1394 [10:51]   15   نورصالحی      v  c  d  s 
 چهارشنبه 06 آبان 1394 [07:16]   14   نورصالحی      v  c  d  s 
 دوشنبه 04 آبان 1394 [10:07]   13   نورصالحی      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [07:34]   12   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [06:54]   11   مهدی سالم      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 30 مهر 1394 [06:52]   10   مهدی سالم      v  c  d  s 
 چهارشنبه 29 مهر 1394 [11:34]   9   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 28 مهر 1394 [12:21]   8   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 28 مهر 1394 [12:15]   7   نورصالحی      v  c  d  s 
 سه‌شنبه 14 مرداد 1393 [12:25]   6   مهدی سالم      v  c  d  s 
 شنبه 03 خرداد 1393 [09:12]   5   مهدی سالم      v  c  d  s 
 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 [07:23]   4   سپیده عرب محمدی      v  c  d  s 
 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 [07:15]   3   سپیده عرب محمدی      v  c  d  s 
 شنبه 27 اردیبهشت 1393 [13:57]   2   مهدی سالم      v  c  d  s 
 شنبه 27 اردیبهشت 1393 [13:20]   1   مهدی سالم      v  c  d  s