|
- | {FANCYTABLE(border=0)} ~w:250 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:250 ~|~ ~w:50 ~|~ ~w:250 |~|
/>__کارگاههای ناسایی و پرورش استعدادها، کلید تضمین آینده شغلی فرزندان__ کارگاههای شناسایی و پرورش استعدادهای «خانواده باهوش من» که بر اساس مدلسازی ز افراد موفق تاریخ جوام مختلف احی و برزار میشوند فرصتی را برای مادران و پدران امروزی فراهم میکنند تا با دوراندیشی و هوشمندی نسبت به تعیین آینده شغلی فرزندانشان اقدام نن و با شناسایی دقیق مهارتها و علاقهمندیها آنها را به سوی بهرهمندی از آیندهای روشن، موفق و پربار رهنمون سازند. کودکان با شرکت در کارگاههای شناسایی و پرورش استعدادهای «خانواده باهوش من» با طیفی گسترده از فعالیتهای جذاب علمی و هنری بهصورت کمل کاربردی و عملی آشنا میشوند. ~|~ ~|~ بی ردید چنین__ فرصت مهم و سرنوشتسازی__ برای اغلب کودکان و نوآموزان ما در میط خانواده و محیط آموزشی کنونی فاهم نمشود و اغلب والدین با روشهای دیگر و با نتایج کوتاهمدت ناپیدار نسبت به تعیین سرنوشت آینده فرزندانشان اقدام میکنند. گروهی ز دران و مادران لسوز و دغدغهمن، فرزندان دلبندشان را مسئول تحقق آرزوهای ازکفرفته خود میپندارند و با تلاشی دلسوزانه مکوشند فرنانشان را به راه رهنمون کنند که خود از پیمودن آن به هر دلیل بازماندهاند؛ اما دریغ که هچ نسخهای را نمیوان بدون شناسایی دقیق نشانههای منحصربه فد هر شخص برای دیگری تجوی کرد و تضمین آینده شغلی موضوعی نیست که وابسته به آرزوها و آمال صرف باشد. برای تضمین آنده غل بهجای آرو پدر و مادر باد آرزو نوجوان جایگن ود و برا دستاب به این آرو واقعی، اه ج ناسا دقق و هدفمند استعدادها نوجوانان نست. ~|~ ~|~
یکی از مهمترین __مشکلات امروز جامعهٔ ما نارضایتی شغلی__ است. اغلب فراد از شغل کنونی خود ناراضی هستند و آرزو میکند کاش در گذشته شغل بهتری متناسب با علاقهمندیها و استعدادهایشان برمیگزیدند؛ اما شوربختانه بازگشت به گذشته میسر نیست. بهترین زمان برای برگزیدن مسیر شغلی آینده در دوران کودکی است. شاید اگر والدین بسیاری از افراد در گذشته هوشمندی و دقت بیشتری در شناسایی استعدادها و توانمندیهای کودکان خود صرف میکردند، امروز با میزان بالاتری از رضایت شغلی در جامعه روبهرو بودیم. |~| این کارگاهها طبق یک رنامهریزی دقیق و هدفمند برای یک __دوره هفتساله از پیشدبستان تا پایه ششم دبستان__ بهعنوان گلچینی از حاصل خلاقیت طراحان و مخترعان جهان توسط جمعی از کارشناسان خانواده باهوش من بومیسازی و تدوین شده است. کودکان در این دوره جامع و بلندمدت بهصورت تدریجی و گامبهگام به فراگیری و کسب طیف گوناگونی از مهارتها پرداخته و با درک و لم عملی و واقعی کار گروهی و تعامل با دیگر کوکن روه و اساتی راهنما در گذر زمان به شناخت و درکی درست از مهارتهای دخواه خود و در نهایت برداشتی واقعبینانه از آینده حرفهای خود دست مییابند. ~|~ ~|~ __نخبگی انحصاری نیست! />هر کودکی میتواند نخبه باشد__ غلب نخبه را فردی خاص با ضریب هوشی بسیار بالا میپنداریم. شاید اگر کاشف نیروی جاذبه نیز در موقعیتی خاص قرار نمیگرفت که سیب بر سرش پرتاب شود، هرگز به نیروی گرانش پی نمیبرد. در واقع، هر انسانی که در جای درست خود قرار گرفته و از حداکثر ظرفیتهایش به درستی بهره میگیرد، از دیدگاه ما نخبه است. اگر دقیق بنگریم، یک نجار هنرمند و خلاق ه استعادهایش را به درستی کشف و محقق کرده است، نخبه به شمار میرود. چنین نخبهای هم خود راضی و خشنود است و هم جامعه خود را از توانمندیهای خویش بهرهمند میسازد. ~|~ ~|~ __باشگاه شناسایی و پرورش استعدادها، />فرصتی برای شناخت، پرورش و تأمین نیروی انسانی نخبه__ عضویت در باگاه استعدادابی «خانواده باهوش من» و شرکت در کارگاههای شکوفایی استعدادها و حرکت در مسیر حیح رشد شغلی میتواند در آنده منهساز مری افراد نخبه به صاحبان صنایع و کسب وکارها شود. همچنن، «خانواد باهوش من» به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موسسات اعطای بورسیههای تحصیلی، کمک میکند تا با بهرهگیری از ارتباط با این نوجوانان مستعد در این باشگاه، برای گزینش کاندیداهای مناسب خود اقدام کنند. همچنین ما در این باشگاه با تربیت نیروی انسانی نخبه و کارآمد و گستش تدریجی شبکه منابع انسانی مفید و مستعد، میتوانیم شایستهترین و بهترین نیروهای حرفهای را در آینده برای کسب موقعیتهای شغلی صنایع و کسب کارهای بزرگ و کوک معرفی کنیم و روند استخام نیروی انسانی نخبه و کارآمد را تسهیل بخشیم. |~| در کارگاهای شناسایی و پروش استعدادهای «خانواده باهوش من»، کودک در طول دوره دبستان ا شناسای استعداد خود به رشد و تقویت آن مهارت میپردازد، سپس در طول دوره دبیرستان بهصورت تخصص مهارتهای خود را افزایش داده در زمان مناسب، رشته تحصیلی خود را به درستی شناسایی و برمیگزیند، از طریق خش ارتباط با صنعت و بازار به صنایع مرتبط معرفی میشود و سرانجام آینده شغلی خود را که کلید بهرهمندی از یک زندگی سالم و خوشحال است، تضمین میکند. در ین کاراهها، کودکان طی رند یادگیری با انواع مهارتها آشنا شده و جهت انتخاب مهارت متناسب با استعداد فطری خودشان انگیزه پیدا میکنند و با قرارگیری در مسیر صحیح رشد، به یادگیری الگوهای متنوع، جذاب و خلاق می پردازند. ~|~ ~|~ __ عضویت در باشگا خانواده اهوش من__ * بستر مناسب جهت شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان />* کمک به رشد و تقویت مهارتهای فردی * یادگیری تخصص مرتبط با استعدادهای نوجوانان * انتخاب واضح و روشن از رشتهٔ دانشگاهی * ایجاد آینده شغلی روشن * تقویت روحیه همکی در کا گروهی * مدیریت و هدایت ایدهها و محصولا نوآورانه * دریافت پوژه از صنایع و شرکته و رائه به اعضای باشگاه شکوفایی استعدادها * ایجاد بانک رمایههای سانی و معرفی نیروی نسانی مفید و کاآمد به صاحبان صنایع و سب و کارها، انشگاهها و مراکز آموزش عالی و موسات اعطای بورسیه ~|~ ~|~ />::{picture imageId=1881 width=250 link=magnify}:: ::برای دیدن تصویر بزرگتر، روی عکس ها کلیک کنید.:: |
+ | {FANCYTABLE( border=0, tbgc=#FFD700 )} ~w:400 ~|~ ~w:400 ~|~ ~w:200~ |~| :: @#24: __ اشگاه خانواده باهوش من #@ />
/>@#18: [mavara-index.php?page=اا+اتدادیابی|کارگاه های باشگاه استعدادیابی :]__ #@ />
/>@#24:''__ بصورت ری: __''#@ />
@#18: توبان ارش، شهرک ام #@ />@#18: وار له، بنفشه ۲، پلاک #@ />@#18: "انواده بهو من" #@ />@#18: تلفن: ۸۲۲۴ - ۲۱۲ #@ > > @#24:''__ بورت آناین: __''#@ />
/>''@#28:__ {picture imageId=17996 height=50 } {picture imageId=17995 height=50} {picture imageId=18003 height=50 link=https://www.instagram.com/my_smart_family/} {picture imageId=17997 height=50 link=https://t.me/mysmartfamily} {picture imageId=17998 height=50 link=https://www.aparat.com/mysmartfamily} __#@'':: ~|~ />
::@#13:* __کارگاه های ((موزشی اگانیک|مدل ارگانیک)) __هت رد استدادهای ردی:#@
@#14:__بت نام__ دوره های ''__((کارگاههای استعدادیابی))
__''ا ۵ تا ۲ سه ۰ دیه ای />
/>متناسب با توان و استداد شرکت کنندان />
(__رندان، دران، پدران، مربیان و مدار__). />
/>__- شرکت در دور با انتخاب روز و ساعت دخواهان__
- برای ک الاات یشت و بت نم فنی ما بگری. #@ :: ~|~ |
| + | {picture imageId=18760 width=400} |
| + | {FANCYTABLE} |
| + |
|
| + | {FANCYTABLE( border=0, tbgc=#32CD32 )} |
| + | ~w:400 ~|~ ~w:600~ |~| |
| + | ~~green:. |
| + | .~~ |
| + | . . __::::@#16:برگزاری کارگاه های مختلف در زمینه های گوناگون مانند باستان شناسی، علوم زیستی، نجوم، مهندسی رباتیک، مهندسی مخابرات، بازیافت، جامعه مجازی, هنر, نانو و غیره ...، با اهداف: |
| + | ~~green:.~~ |
| + | # شناسایی استعداد ها و تجربه های موفق برای تشکیل انجمن های آموزشی پژوهشی و فناوری |
| + | # آموزش، مشاوره و حمایت از پژوهشگران مستعد در خانواده های علاقه مند |
| + | # به ثمر رساندن ایده ها و خلاقیت ها و ارائه خدمات به پژوهشگران و خانواده های مستعد |
| + | # بررسی مشکلات فرزندان پژوهشگران، کمک به رفع آنها، تهیه امکانات و سرمایه گذاری های لازم |
| + | # تقویت ساختار علمی و فن آوری در جامعه ،رشد و تشویق جوانان خلاق |
| + | # ارتقای کیفی جایگاه علمی و پژوهشی ایرانیان و افزایش توان علمی فرهنگی خانواده ها |
| + | ~~green:. |
| + | .~~ |
| + | * مهارت ها و فعالیت های هر کارگاه بسته به موضوع مورد علاقه شرکت کنندگان و رده ی سنی آنان، متفاوت است.#@::::__ |
| + | ~|~ :: {ANIMATEPHOTOS(imageIds=18004;18005;18006;18008;18009;18010;18011;18012;18013;18014;18015 ,animationType=IMAGEFLOW)}{ANIMATEPHOTOS} |
| + | ::
|
| + | [https://as11.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/2ec7be262f9b591a765d7f410b8decfc24861887-360p.mp4|دریافت این ویدیو]:: |
| + | |~| |
| {FANCYTABLE} | | {FANCYTABLE} |
|
| |
|
- | ::@#18:کارگاه ای استعدادیابی، اغ ۵۰۰ عالی هیجان اگی ر زمی هی منو علمی و هنی در ۱۰۰ جلسه ۶۰ تا ۹۰ دیقه ی (ه لسه ۴-۶ فالیت) احی شده است.#@:: |
+ | @#14: ::__[http://www.mysmartfamily.ir/account-browse_product.php?sort_mode=StpDiscountedPrice_desc&findWhat=StgId&find=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7&search=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88^|یست ما ای ها] __ ---__((ی مضی می ها))__ ---> __((ی لفایی مایش ها))__ :: #@ |
|
| |
|
- | ::@#18: [account-browse_product.php?sort_mode=StpDiscountedPrice_desc&findWhat=StgId&find=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4+%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D9%88+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7&search=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88|یست آایات ارگا های استعدادیابی موی] #@:: |
+ | ::~~red:::@#18:شبکه باشگا استعدادیابی و فن آوی: "داایی باور، عمل، خلاقیت، پوهش، آموزش ارگایک، اقتصاد و آینده نگری"
زیر ساخت شناسایی و رشد استعدادها تا دستیابی ه موقیت ها و آرزوهای شغلی در صنعت و بازار آینده#@.::~~ :: |
|
| |
|
| {FANCYTABLE(border=0)} | | {FANCYTABLE(border=0)} |
- | {PRODUCTINFO(productCode=2002002001)} {PRODUCTINFO} ~|~ |
+ | ~w:300 ~|~ ~w:400 ~|~ ~w:300~ |~| @#13: ! 1. فروشگاه های زنجیره ای اسباب بازی های فکری، ابزارها... تهیه امکانات لازم برای پیاده سازی ایده ها و آشنا شدن با فن آوری ها: 1.1. نمایشگاه ها، انگیزه، جرقه شروع، علاقه، الگوهای خلاق 1.2. ساده سازی فناوری و نمایش تنوع کاربرد علم در محصولات. 1.3. تهیه امکانات و لوازم مورد نیاز کارگاه ها. #@ --- ! 2. کارگاه های آموزشی ارگانیک (رشد استعداد های جوان): |
| + | @#13:در زمینه های گوناگون مانند تفسیر عملی در زندگی، مهارتهای عملی |
| + | در تجارت و کسب وکار، اجتماع، تفریحات علمی و سالم |
| + | باستان شناسی، نجوم، زیست شناسی، نانو و روباتیک و غیره |
| + | 2.1. ایجاد بسترشناسایی و رشد استعدادهای جامعه. |
| + | 2.2. آموزش تجربه های موفق و حمایت ازجوانان مستعد. |
| + | 2.3. کارگروهی، به ثمر رساندن ایده ها و خلاقیت ها. |
| + | 2.4. تهیه امکانات و سرمایه گذاری های لازم. |
| + | #@ |
| + | --- |
| + | @#13: |
| + | ! 5. آینده شغلی، تجاری سازی: |
| + | 5.1. همه نخبه اند! ، جذب و بورسیه نیروهای نخبه در صنعت و بازار |
| + | 5.2. پشتیبانی فکری و مدیریتی ایده ها و فرهنگ سازی |
| + | 5.3. جذب سرمایه گذاری، هدایت ایده ها، مدیران آینده |
| + | 5.4. ایده به محصول: مدیریت تولید، تجاری سازی، اقتصاد و تولید |
| + | #@ ~|~ |
| + | ::{picture imageId=16477 width=400}:: |
| + | ::{picture imageId=16478 width=400}:: |
| + | ~|~ |
| + | ! 3. کار گروه ها و انجمن های تخصصی علمی – فرهنگی |
| + | @#13: |
| + | یک محیط پژوهشی برای یادگیری، یاد دادن و تبادل افکار و ایده ها بین استعدادهای جوان و متخصصین ... |
| + | 3.1. انجمن های تخصصی، آموزش ارگانیک، تبادل اندیشه ها |
| + | 3.2. تشکیل تیم ها، تولد ایده ها، ارتباط با صنعت و بازار |
| + | 3.3. ایجاد زیرساخت فن آوری تولید دانش فنی و فرهنگی. |
| + | 3.4. جمع آوری و به ثمر رساندن ایده ها و تحقیقات نیمه کاره. |
| + | 3.5. مشاوره و آموزش و تبادل روشهای تحقیق و خلق اثر. |
| + | #@ |
| + | --- |
| + | ! 4. جشنواره و پژوهش: |
| + | @#13: |
| + | یک محیط پژوهشی برای یادگیری، یاد دادن و تبادل افکار و ایده ها بین استعدادهای جوان و متخصصین ... |
| + | 3.1. انجمن های تخصصی، آموزش ارگانیک، تبادل اندیشه ها |
| + | 3.2. تشکیل تیم ها، تولد ایده ها، ارتباط با صنعت و بازار |
| + | 3.3. ایجاد زیرساخت فن آوری تولید دانش فنی و فرهنگی. |
| + | 3.4. جمع آوری و به ثمر رساندن ایده ها و تحقیقات نیمه کاره. |
| + | 3.5. مشاوره و آموزش و تبادل روشهای تحقیق و خلق اثر. |
| + | #@ |
| {FANCYTABLE} | | {FANCYTABLE} |
- | مهارت ها و فعالیت های هر کارگاه بسته به موضوع مورد علاقه شرکت کنندگان و رده ی سنی آنان، متفاوت است. در هر جلسه متناسب با توان و هوش آنها طراحی و __توسط خود شرکت کننده (فرزند، مادر، پدر یا مربی)__ انجام شده و مواد اولیه، لوازم مورد نیاز یا ساخته دست ساز خود را به منزل می برد و می تواند بارها آنها را برای اطرافیان یا هم سن های خود انجام داده __و لذت ببرند!__ | |
- | * بعنوان مثال در جلسه اول یک __((کارگاه خلاقیت عمومی))__ ، فعالیت های علمی و تفریحی ذیل می تواند انجام شود: | |
- | ** خطای دید اشیاء یا حیوانات متحرک: شامل چند برگ از تصاویر که ایجاد خطای دید میکند. | |
- | ** ساخت موشک واقعی الکلی با شیشه آب معدنی: آیا می توان با وسایلی ساده موشک درست کرد؟ | |
- | ** فرار فلفل: فلفل ها از چه می ترسند و فرار می کنند ؟! اگر فلفل را روی آب بریزیم بطور یکنواخت پخش می شود اما ... | |
- | ** روشن شدن خیار شور: خیار شور هم می تواند روشن شود ! مثل لامپ! | |
- | ** حباب سازی عظیم: ساختن چند حباب داخل یکدیگر و حبابهای عظیم چند متری | |
- | ** پرواز کیسه چای: چای کیسه ای را مانند یک موشک به پرواز در آوردیم...! | |
- | ** گوی بلورین یخی نورانی: گوی بلورینی ساختیم از جنس یخ اما به روشنی یک لامپ | |
- | *__نمونه های دیگر فعالیت ها و آزمایشات برای جلسات کارگاه :__ ** خطای دید اشیاء یا حیوانات متحرک: شامل چند برگ از تصاویر که ایجاد خطای دید میکند. ** الاکلنگ شمعی: به تماشای بازی شعله ها بر روی الاکلنگ شمعی بنشینید. ** انیمیشن: این تصاویر چگونه حرکت می کنند؟ ** آتشفشان: آتشفشانی زیبا در ظرفی کوچک، فوران بر روی میز! ** آدمک بندباز: چگونه یک آدمک مقوایی از طناب بالا می رود؟ ** آسانسور دانه های برنج: برنج ها در مایع درون لیوان بالا وپایین می رفتند . ** بادکنک معلق: بادکنکی که روی هوا و درجا می چرخد ! ** باستان شناسی: کشف و مشاهده فسیل های واقعی ** برف مصنوعی: پودری که با آب تبدیل به برف شده و دوباره پس از خشک شدن به پودر تبدیل می شود . ** پرش درب لوله آزمایش: آزمایشی شیمیایی با سرکه که باعث پرتاب درب لوله آزمایش می شود. ** پروانه: ساخت پروانه ای کاغذی که به پرواز در می آید. ** تولید برق از گیاهان: روشن شدن لامپ با لیمو : لامپ LED را به وسیله ی لیمو روشن کردیم .بدین شکل که ... ** شمع و خلاقیت های آن: بازی با شعله شمع و خاموش و روشن کردن آن با روش های عجیب و جذاب. ** چاپ گیاهی روی پارچه: تصویر گل بنفشه روی پارچه یا دستمال کاغذی چه زیباست ... ! ** حباب سازی عظیم: ساختن چند حباب داخل یکدیگر و حبابهای عظیم چند متری ** حلقه پرنده(ساده نرین هواپیمای دور پرواز تا 200 متر): یک هواپیما با جدیدترین پدیده کشف شده آئرودینامیک بسازید. ** خمیر بادکنکی: خودتان با خمیر بادکنک ساز، بادکنک بسازید. ** خمیر جادویی: خمیری عجیب از آرد ذرت طبیعی، با شخصیتی دوگانه، هم جامد و هم مایع !! ** درخت جادویی: یک درخت کاغذی ظرف 30 دقیقه شکوفه زده و در عرض 8 ساعت مثل یک درخت کاج رشد می کند! ** دست مصنوعی: ابتدا شکل دست را می بریم سپس ... ** خمیر دندان فیل: برای فیل ها خمیر دندان درست می کنیم. ** رقص رنگها در شیر: رقص و جوشش جادویی رنگ ها در شیر ** روزنامه سنگین: روزنامه به این سنگینی دیده اید؟! ** خیارشور نورانی: خیار شور هم می تواند روشن شود ! مثل لامپ! ** فرار فلفل ها: فلفل ها از چه چیزی می ترسند؟ ** گوی بلورین یخی نورانی: گوی بلورینی ساختیم از جنس یخ اما به روشنی یک لامپ ** لیوان آب و سکه: سکه کجا رفت؟، لیوان وارونه: چطوری این آب نمی ریزد؟، آساسور آب: آب پگونه بالا می رود و آسانسور برنج ها ** موتور ساده هموپلار (6 مدل متفاوت): یک آرمیچر ساده، پرخش سیم بدور باطری، چرخش آهنربا، چرخش باطری و ... ** موشک واقعی الکلی با شیشه آب معدنی: آیا می توان با وسایلی ساده موشک درست کرد؟ ** موشک چای کیسه ای: چای کیسه ای را مانند یک موشک به هوا بفرستید ! ** میگوی جادویی: دانه های ریزی همانند فلفل که ظرف 24 ساعت زنده شده و تبدیل به میگوی زنده می شوند! ** نردبان چوبها: خطای دید، 8 تکه چوب را طوری به یکدیگر متصل می کنیم که با سقوط پیاپی چوب ها احساس میشود بر تعداد چوبها افزوده شده است. ** نی و حباب: حباب های بزرگی درست کنید. ** هاورکرافت با CD :CD روی سطح صاف و بدون مانع تا چند متر مانند هاور کرافت، میتواند جابجا شود. ** هولوگرام سه بعدی: یک تصویر سه بعدی در هوا ! |
+ | ::{FANCYTABLE(border=0)} ~W:400 ~|~ ~W:600~ |~| {PRODUCTINFO(productCode= 1000000151107)} {PRODUCTINFO}
~|~ {PRODUCTINFO(productCode= 1000000151398)} {PRODUCTINFO} {FANCYTABLE}::
|