|
| ::{picture imageId=20630 width=1000 } | | ::{picture imageId=20630 width=1000 } |
- | {FANCYTABLE( twidth=1000 border=0, tbgc=#EBEEFF)} ~w:50 ~|~ ~w:800 ~|~ ~w:300 |~| ~|~ @#18:~~pink:.~~ ~~purple:__باشگاه شناسایی و پرورش استعدادها، فرصتی برای شناخت، پرورش و تأمین نیروی انسانی نخبه__~~#@ |
+ | {FANCYTABLE( twidth=1000, border=0, tbgc=#EBEEFF)} ~w:50 ~|~ ~w:450 ~|~ ~w:500 |~| ~|~ @#18: ~~purple: :: __باشگاه شناسایی و پرورش استعدادها، فرصتی برای شناخت، پرورش و تأمین نیروی انسانی نخبه__ :: ~~ ===__:: برنامه هفتگی خانواده باهوش من: ::__=== #@ @#16: __*کارگاه پنچ جلسه ای شناسایی استعداد (هر هفته یک جلسه):__ __** روزهای یکشنبه _سه شنبه__ (ساعات برنامه با هماهنگی قابل تغییر است) صبح ساعت : __11:30 تا 10:00__ بعد از ظهر ساعت: __16:30 تا 15:00__ ===__شامل:__=== 1.مجموع بیست(۲۰) فعالیت آموزشی جذاب و علمی ( هر جلسه ۴ تا ۵ فعالیت به انتخاب نوآموز انجام می دهیم) 2.تقویت خلاقیت کودکان 3.کارگاه به صورت فردی یا گروهی برگزار می شود 4.هزینه بسته لوازم به همراه آموزش : __یک میلیون و یکصد هزار تومان__ 5. مدت زمان دوره: __۵ هفته__ #@ ~|~ ::{picture imageId=21820 width=350 link=magnify}:: |~| ~|~ @#16: __* کارگاه یک جلسه ای شناسایی استعداد: __ __** هر پنج شنبه (بصورت جمعی برگزار می شود)__ |
- | @#16:ویدهای هفگی خانوه اهوش من: * کاه یک جلسه ای ناسایی ستعداد: ** هر پنج شنبه ساعت 10 تا11:30 و 11:30 تا 13 ** شامل: 4 فعالیت آموزشی جذاب و علمی تقویت خلاقیت کودکان آموزش کار گروهی حمایت از پروژه های نوآموزان هزینه هر جلسه 100 تومان *کگا نچ له ای شناایی اتعداد: ** روهای یکنب _ه نبه />صبح سات : 11:30-10 بعد ز ه ات: 16:30-15 ** ش: |
+ | ا : __11:30 ا 10:00__ عد ا هر ساعت: __11:30 تا 13:00__ ===__شامل:__=== 1. چهار(۴) فعالیت آموزشی جذاب و علمی 2. تقویت خلاقیت کودکان 3. آموزش کار گروهی 4.حمایت از پروژه های نوآموزان 5. هزینه هر جلسه: __دویست هزار تومان__ ...... __فی ۵۰__ ای اضاء: __یکصد هزا تومان__ #@ ~|~ @#16: __* رویاد انه باهو من: __ __** ه و هفه یکا (پنجشن ا)__ |
- | * ویا اناه باه من: ** ه دو ف یکار (شنه) سعت ۱ ا ۱۲ ** ال: ... . . .. /> #@ ~|~ />{picture imageId=21820 width=350 link=magnify} |
+ | صبح اعت : __ 10:00 تا 12:00 __ ===__شامل:__=== 1. پنج(۵) فعالیت آموزشی لمی و جذا و یک فالیت نایی با هکری نوآموزان 2. قویت خیت کوکان />3. آش کر گروهی و مسولیت پذ ر کودکان />4. حمات از پوژه ها نوآموان 5. هیه هر جلسه: __دویست و پنجاه هزار تومان__ #@ |
| {FANCYTABLE} | | {FANCYTABLE} |
| {FANCYTABLE( twidth=1000 border=0, tbgc=#FFE3E3)} | | {FANCYTABLE( twidth=1000 border=0, tbgc=#FFE3E3)} |
| ~w:50 ~|~ ~w:800 ~|~ ~w:300 |~| | | ~w:50 ~|~ ~w:800 ~|~ ~w:300 |~| |
- | ~|~ @#18:~~pink:.~~ |
+ | ~|~ @#18: |
| ~~purple:__عضویت در باشگاه استعدادیابی «خانواده باهوش من»__~~#@ | | ~~purple:__عضویت در باشگاه استعدادیابی «خانواده باهوش من»__~~#@ |
| @#16: و شرکت در کارگاههای شکوفایی استعدادها و حرکت در مسیر صحیح رشد شغلی میتواند | | @#16: و شرکت در کارگاههای شکوفایی استعدادها و حرکت در مسیر صحیح رشد شغلی میتواند |
| در آینده زمینهساز معرفی افراد نخبه به صاحبان صنایع و کسب وکارها شود. | | در آینده زمینهساز معرفی افراد نخبه به صاحبان صنایع و کسب وکارها شود. |
| همچنین، «خانواده باهوش من» به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای | | همچنین، «خانواده باهوش من» به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای |
| بورسیههای تحصیلی، کمک میکند تا با بهرهگیری از ارتباط با این نوجوانان مستعد در این باشگاه، | | بورسیههای تحصیلی، کمک میکند تا با بهرهگیری از ارتباط با این نوجوانان مستعد در این باشگاه، |
| برای گزینش کاندیداهای مناسب خود اقدام کنند. | | برای گزینش کاندیداهای مناسب خود اقدام کنند. |
| همچنین ما در این باشگاه با تربیت نیروی انسانی نخبه و کارآمد و گسترش تدریجی شبکه | | همچنین ما در این باشگاه با تربیت نیروی انسانی نخبه و کارآمد و گسترش تدریجی شبکه |
| منابع انسانی مفید و مستعد، میتوانیم شایستهترین و بهترین نیروهای حرفهای را در آینده | | منابع انسانی مفید و مستعد، میتوانیم شایستهترین و بهترین نیروهای حرفهای را در آینده |
| برای کسب موقعیتهای شغلی صنایع و کسب و کارهای بزرگ و کوچک معرفی کنیم | | برای کسب موقعیتهای شغلی صنایع و کسب و کارهای بزرگ و کوچک معرفی کنیم |
| و روند استخدام نیروی انسانی نخبه و کارآمد را تسهیل بخشیم.#@ ~|~ | | و روند استخدام نیروی انسانی نخبه و کارآمد را تسهیل بخشیم.#@ ~|~ |
| {picture imageId=20625 width=350} | | {picture imageId=20625 width=350} |
| {FANCYTABLE} | | {FANCYTABLE} |
| {FANCYTABLE( twidth=1000 border=0, tbgc=#EBEEFF)} | | {FANCYTABLE( twidth=1000 border=0, tbgc=#EBEEFF)} |
| {picture imageId=20627 width=350} ~|~ . ~|~ !____ ~~purple:عضویت در باشگاه خانواده باهوش من~~____ | | {picture imageId=20627 width=350} ~|~ . ~|~ !____ ~~purple:عضویت در باشگاه خانواده باهوش من~~____ |
| @#16: * بستر مناسب جهت شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان | | @#16: * بستر مناسب جهت شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان |
| * کمک به رشد و تقویت مهارتهای فردی | | * کمک به رشد و تقویت مهارتهای فردی |
| * یادگیری تخصص مرتبط با استعدادهای نوجوانان | | * یادگیری تخصص مرتبط با استعدادهای نوجوانان |
| * انتخاب واضح و روشن از رشتهٔ دانشگاهی | | * انتخاب واضح و روشن از رشتهٔ دانشگاهی |
| * ایجاد آینده شغلی روشن | | * ایجاد آینده شغلی روشن |
| * تقویت روحیه همکاری در کار گروهی | | * تقویت روحیه همکاری در کار گروهی |
| * مدیریت و هدایت ایدهها و محصولات نوآورانه | | * مدیریت و هدایت ایدهها و محصولات نوآورانه |
| * دریافت پروژه از صنایع و شرکتها و ارائه به اعضای باشگاه شکوفایی استعدادها | | * دریافت پروژه از صنایع و شرکتها و ارائه به اعضای باشگاه شکوفایی استعدادها |
| * ایجاد بانک سرمایههای انسانی و معرفی نیروی انسانی مفید و کارآمد به صاحبان صنایع | | * ایجاد بانک سرمایههای انسانی و معرفی نیروی انسانی مفید و کارآمد به صاحبان صنایع |
| و کسب و کارها، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای بورسیه#@ |~| | | و کسب و کارها، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای بورسیه#@ |~| |
| {FANCYTABLE} | | {FANCYTABLE} |
| {picture imageId=20628 width=1000} | | {picture imageId=20628 width=1000} |
| {FANCYTABLE( twidth=1000 border=0, tbgc=#00127A)} | | {FANCYTABLE( twidth=1000 border=0, tbgc=#00127A)} |
| ~w:50 ~|~ ~w:800 ~|~ ~w:300 |~| | | ~w:50 ~|~ ~w:800 ~|~ ~w:300 |~| |
| ~|~ @#18:~~blue:.~~ | | ~|~ @#18:~~blue:.~~ |
| ~~white:__نخبگی انحصاری نیست! .. .. .. هر کودکی میتواند نخبه باشد__~~#@ | | ~~white:__نخبگی انحصاری نیست! .. .. .. هر کودکی میتواند نخبه باشد__~~#@ |
| ~~white:@#16:اغلب نخبه را فردی خاص با ضریب هوشی بسیار بالا میپنداریم. | | ~~white:@#16:اغلب نخبه را فردی خاص با ضریب هوشی بسیار بالا میپنداریم. |
| شاید اگر کاشف نیروی جاذبه نیز در موقعیتی خاص قرار نمیگرفت | | شاید اگر کاشف نیروی جاذبه نیز در موقعیتی خاص قرار نمیگرفت |
| که سیب بر سرش پرتاب شود، هرگز به نیروی گرانش پی نمیبرد. | | که سیب بر سرش پرتاب شود، هرگز به نیروی گرانش پی نمیبرد. |
| در واقع، هر انسانی که در جای درست خود قرار گرفته و از حداکثر | | در واقع، هر انسانی که در جای درست خود قرار گرفته و از حداکثر |
| ظرفیتهایش به درستی بهره میگیرد، از دیدگاه ما نخبه است. | | ظرفیتهایش به درستی بهره میگیرد، از دیدگاه ما نخبه است. |
| اگر دقیق بنگریم، یک نجار هنرمند و خلاق که استعدادهایش را به درستی کشف | | اگر دقیق بنگریم، یک نجار هنرمند و خلاق که استعدادهایش را به درستی کشف |
| و محقق کرده است، نخبه به شمار میرود. چنین نخبهای هم خود راضی و خشنود است | | و محقق کرده است، نخبه به شمار میرود. چنین نخبهای هم خود راضی و خشنود است |
| و هم جامعه خود را از توانمندیهای خویش بهرهمند میسازد. #@~~ ~|~ | | و هم جامعه خود را از توانمندیهای خویش بهرهمند میسازد. #@~~ ~|~ |
| {picture imageId=20629 width=350} |~| | | {picture imageId=20629 width=350} |~| |
| {FANCYTABLE} | | {FANCYTABLE} |
| {picture imageId=20624 width=1000 } | | {picture imageId=20624 width=1000 } |
- | {picture imageId=20620 width=1000 }:: |
+ | {picture imageId=21823 width=1000 }:: |