نام کاربر
رمز ورود
برو انصراف
         0

تفاوت با نگارش: 2

Lines: 1-59Lines: 1-97
-{PRODUCTINFO(productCode=1000000121155)}
{PRODUCTINFO}
::
{FANCYTABLE(border=0)}
~W:400 ~|~ ~W:300~ |~|

{PRODUCTINFO(productCode=1000000121155)} />{PRODUCTINFO} ~|~ {picture imageId="17915" width=500}
+{FANCYTABLE(border=0)}
{PRODUCTINFO(productCode=1000000121155)} {PRODUCTINFO} ~|~ {picture imageId="17915" width=500}
 {FANCYTABLE}:: {FANCYTABLE}::
 {FANCYTABLE(border=0)} {FANCYTABLE(border=0)}
 @#20:توضیحات#@ @#20:توضیحات#@
-این مول شامل یست آزمایش علمی مختلف در زمینه های
شی
می,فیزیک,ربایک,هوضا,هنر و ... ست ک به ه را با لو
جربی مختلف آشنا میکند و مچنین ه بچه ه در نه کشف
استعددا عای خو کمک میکند و باث ی در ی آن
دم هی حکم ی ردارند :: ~|~
+
این ات شامل یک یستم الکترومکانیک می باد که به ویه ی />سته کنرل می وا رکت آن را کنترل کرد و ا ا به رکت در رد
به کودک ا عای ذت بخ ساخت یک ربا ی را ن
ی ده یر ررم کننده است. /> ~|~
 @#20:چگونه انجام می دهید#@ @#20:چگونه انجام می دهید#@
-ی ک شامل بی زیش ب ماه روشور(که همه مرال
مایش ه ا ب ورت گم به م شر اده ست) تام وایی
است ک ای انجام این آزمایشات لازم ی شد. همچنین ما /> میاید تی ی ک ر کلس های استدادیابی خانواده باهوش
من نیز ب ورت رایگن رک کی ا بچه ها ا مربی ای مای ها
را انجام هند(کارگاه ها به صرت مجازی برزار یشد) :: ~|~
+
__
ک :__ب ز عا اائی ن وور گیب ر ه کلی ای
ل می کنیم دیگر یم را کید ق ر اتی و به
کمک شاسی وور گیک وور ا به بدنه ول می کنی و قات دیگ
را مص می ی . /> /> /> ~|~
 @#20:مبانی علمی#@ @#20:مبانی علمی#@
-انجام این آزمایش ها نقش موثری در یادگیری لوم و مها هی
بچه ها دارد این مر نه تنها بب ایجاد انگیز ر فنن ما
م
ی شود, بلکه آنها را با مرحل اکتشاف علم و روش علمی نی آشنا
میکن و بب می شود که به ا التری دست یاند.
+ /> آشنایی ا باار ا مکانیز رکی نای یبار ابزار لات فنی
اید ای ات وسا
  |~|  |~|
-{picture imageId="17915" width=300} ~|~ {picture imageId="17913" width=300} ~|~ {picture imageId="17912" width=300} |~| +{picture imageId="17915" width=300} ~|~ {picture imageId="17913" width=300} ~|~

[https://aspb15.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/a9629d28555d401875b6569f4263ec5622990286-480p.mp4|دریافت این
ویدیو]|~|
 @#20:توضیحات#@ @#20:توضیحات#@
-این مول شامل یست آزمایش علمی مختلف در زمینه های
شی
می,فیزیک,ربایک,هوضا,هنر و ... ست ک به ه را با لو
جربی مختلف آشنا میکند و مچنین ه بچه ه در نه کشف
اتعددا عای خو کمک میکن و باث ی ی آن
دم هی حکم ی ردارند :: ~|~
+این ات شامل یک یستم الکترومکانیک می باد که به ویه ی />سته کنرل می وا رکت آن را کنترل کرد و ا ا به رکت در رد
ه کودک ا عای ذت بخ ساخت یک با ی ن
ی ده یر ررم کننده است. />~|~
 @#20:چگونه انجام می دهید#@ @#20:چگونه انجام می دهید#@
-این پک امل بیت زمایش به هما روور(که مه مرا
زمایش ها ا ب ورت ام گم شرح داد اس) و تام ایلی
که رای ین آزیشات از ی ا. منین ما
میتوی با تهی ای پک ر کلاس های استعدادیای خانواه
ن نی به صور رایگان رک کنید تا چه ا ب ربی ای زمی ها
را نجام دهند(که صورت مجازی برزار میشد) :: ~|~
+__تانک : __یم بلن ا به ر موور گیر بکس حیم کرده تا برای ی کشی
و لیم کاری بخش ا وور چار مک نویم سپ موتر را ب اسی
نه ول کرده و ر ق ت وش ی ی ی لکسی ا اناخته
و اهر اتصال ی کل را با استفاده ا پیچ خودکا به ف تص کده
در انها بدنه ر روی پین فلی قرر داه با بو چبی 6 می مکم که
و یم کی دته ک را امل می کنی /> ~|~
 @#20:مبانی علمی#@ @#20:مبانی علمی#@
-انجام این آای ها نق وی در یایی لوم و مهرت ای
بچه ها ارد و ی ام ه تنه سبب ایجاد انگیزه زندان
ی شو, لکه آنا ا مراحل اکشاف م و عمی نیز ش
می و س می و ک ه اهداف التی د یب.
|~|
{picture imageId="17681" width=300} ~|~ {picture imageId="17684" width=300} ~|~ {picture imageId="17683" width=300}
+ /> آایی ا طح بار ا منیم رکتی، آشای یبار بزار ا نی />ایجاد انگیزه خت از
|~|
{picture imageId="17912" width=300} ~|~ {picture imageId="19827" width=300} ~|~

[https://aspb15.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/c8779f712514a1337ab55c022cc1445523752128-480p.mp4|
دریافت این ییو]
|~|
@#20:چگ
نه بسازیم:#@ />@#16:بروشو اهنای ا محصول تانک:#@
@#16:
ف 2#@ />~|~
@#16:
3#@ />~|~
@#16:
ه 4#@
|~|


{picture imageId="19767" width=300 link=magnify} ~|~ {picture imageId="19768" width=300 link=magnify} ~|~ {picture imageId="19769" width=300 link=magnify}

|~|

@#20:
چونه بسیم:#@ />@#16:رو راهنمای ات مصول دلقک:#@
@#16:
فه 2#@
~|~
@#16:
ه 3#@
~|~ />@#16:صفحه 4#@
|~|


{picture imageId="19832" width=300 link=magnify} ~|~ {picture imageId="19833" width=300 link=magnify} ~|~ {picture imageId="19834" width=300 link=magnify}


 {FANCYTABLE} {FANCYTABLE}
-__@#20:محصولات مشابه#@__
((خاقیت: مموه زایش ای اشمیدس))
((خیر باکنک ز وش یک ددی))
((هل
وگرا س دی رگ))
((هلوگرام سه بعدی))
((برف مصنوعی))
((درخت جادویی))
+


@#20:محصولات مشابه#@
((ک ربات 2 1 از نظافچی))
((ک ربا 2 1 یوگرا ینور))
/> />
/>
/>


تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 دوشنبه 03 آذر 1399 [11:29]   14   امیر طیبی      جاری 
 دوشنبه 03 آذر 1399 [11:02]   13   امیر طیبی      v  c  d  s 
 دوشنبه 03 آذر 1399 [06:57]   12   امیر طیبی      v  c  d  s 
 دوشنبه 03 آذر 1399 [06:28]   11   امیر طیبی      v  c  d  s 
 دوشنبه 03 آذر 1399 [05:39]   10   امیر طیبی      v  c  d  s 
 دوشنبه 03 آذر 1399 [05:38]   9   امیر طیبی      v  c  d  s 
 دوشنبه 03 آذر 1399 [05:35]   8   امیر طیبی      v  c  d  s 
 یکشنبه 11 آبان 1399 [07:05]   7   مبینا عظیم بیک      v  c  d  s 
 یکشنبه 11 آبان 1399 [07:00]   6   مبینا عظیم بیک      v  c  d  s 
 یکشنبه 11 آبان 1399 [06:10]   5   مبینا عظیم بیک      v  c  d  s 
 جمعه 03 مرداد 1399 [16:01]   4   علیرضا ذاکری      v  c  d  s 
 دوشنبه 30 تیر 1399 [10:35]   3   هدیه کارگر      v  c  d  s 
 شنبه 21 تیر 1399 [09:23]   2   هدیه کارگر      v  c  d  s 
 پنج‌شنبه 19 تیر 1399 [08:09]   1   علیرضا ذاکری      v  c  d  s